Jadilah Sahabat Kulaan...

SEWA

SEWA

TRIP

TRIP
PAKEJ TRIP KE KRABBI, HATYAI TERMURAH...

Sunday 3 November 2013

Banner "Black Ops" Pas Mula Meracuni Pengundi #PRKSgLimau!!! #BeraniHijrah


Kain rentang atau banner ini mula dikesan sejak beberapa hari lepas dibeberapa kawasan panas sekeliling DUN Sg. Limau. Sekali imbas tidak ada istimewanya kain rentang ini tetapi jika diperhalusi bait-bait ayat tersebut ia boleh "meracuni" pemikiran pengundi untuk memangkah siapa pada 4hb nanti.

"Politik damai.... BN dah dapat Kedah.... Sungai Limau untuk Pas...." Begitu antara bait-bait ayat yang tertulis pada banner tersebut. Ia seolah-olah memujuk pengundi Sg. Limau agar memangkah Pas kerana tiada gunanya mereka memangkah BN kerana kerajaan negeri sudah berjaya dimenangi BN.

Pengundi Sg. Limau harus sedar taktik halus ini sama sekali tidak akan menguntungkan penduduk setempat kerana pelbagai masalah bakal timbul dek kerana sistem politik itu terputus kerana ahli parlimen diwakili BN dan jika ahli DUN diwakili Pas. Sistem ini bakal berjalan lancar antara kerajaan pusat dan negeri yang diwakili BN jika DUN diwakili BN. Segala permasalah yang timbul kelak dapat dibawa ke atas sama ada di peringkat negeri atau pusat melalui ahli parlimen.

Oleh itu pengundi harus bijak dan berhati ketika memilih dan memangkah kertas undi pada hari Isnin depan 4hb agar tidak membuat kesilapan yang akhirnya terpaksa ditanggung anak cucu di masa depan.

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

The True Brothers

The True Brothers