Jadilah Sahabat Kulaan...

SEWA

SEWA

TRIP

TRIP
PAKEJ TRIP KE KRABBI, HATYAI TERMURAH...

Wednesday 13 November 2013

Puaka Niring : Filem Seram "Highland Tower" Timbulkan Masalah Pada Penduduk Setempat...


Filem Melayu berunsur seram Highland Tower yang sedang ditayangkan di pawagam didakwa menimbulkan masalah kepada penduduk sekitarnya.

Penduduk berdekatan pangsapuri itu, Datuk Siti Hendon Chik, berkata filem berkenaan yang menggunakan pangsapuri yang ditinggalkan itu sebagai lokasi penggambaran memberi kesan negatif kepada mereka.

Katanya, filem itu menggambarkan seolah-olah kawasan berkenaan benar-benar berhantu.

Gambaran karut.

"Itu semua karut, kami yang tinggal di sini sejak 1982 hingga sekarang masih belum mengalami kejadian aneh seperti digambarkan dalam filem itu.


"Sebaliknya, kehadiran orang ramai yang cuba memasuki kawasan ini juga mengganggu ketenteraman penduduk di sini," katanya yang tinggal kira-kira 20 meter dari pangsapuri berkenaan.

Beberapa blok pangsapuri itu dikosongkan selepas satu bloknya tumbang pada 1993.

Pengawal keselamatan kawasan itu, R Uguneswaran, 25, pula berkata ramai orang cuba menceroboh kawasan itu sejak 31 Oktober lalu.

Dia yang bertugas mengawal jalan masuk Taman Hillview dan Taman Sri Ukay, mendakwa diancam dipukul kerana tidak membenarkan pengunjung masuk.

"Malam semalam (kelmarin), hampir 100 remaja bermotosikal cuba memasuki dan apabila dihalang mereka memaki kami," katanya.

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

The True Brothers

The True Brothers