Jadilah Sahabat Kulaan...

SEWA

SEWA

TRIP

TRIP
PAKEJ TRIP KE KRABBI, HATYAI TERMURAH...

Monday 17 February 2014

Anwar Kecewa Orang Melayu Kajang Tak Sokong Melalak Masuk Gereja Plak!!! #PRKKajang


Rasanya, menjelang sekarang semua pihak susah tahu bahawa sokongan masyarat Islam di Kajang terhadap Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim memang lemah dan sangat kurang.

Sudah jenuh naik turun masjid dan ke kawasan masyarakat Islam namun tiada sambutan, menyebabkan Anwar terpaksa mengubah strategi untuk meraih sokongan masyarakat Kristian di Kajang pula, satu langkah yang memang sudah dijangka sejak awal.

Ahad lepas Anwar memberikan ucapan di Gereja Holy Family di mana Paderinya, Father George Harrison mengalukan Anwar sebagai 'saudara kami'.

Sudah pasti orang seperti Anwar yang pandai bermuka-muka akan diangkat sebagai 'saudara kami', kerana mungkin masyarakat Kritsian sendiri tidak nampak sikap mempergunakan sesiapa sahaja untuk kepentingan diri yang dimiliki Anwar.

Seramai 1,200 orang memenuhi gereja berkenaan untuk mendengar ceramah Anwar.

Anwar dikhabarkan mengulas pelbagai isu termasuk penggunaan kalimah Allah yang Anwar sifatkan sebagai isu UMNO dan tetap dengan pendirian semua pihak boleh menggunakan kalimah berkenaan.

Anwar juga bangga bercerita kerana kehebatan dirinya, bandar Kajang menjadi sebutan pihak media antarabangsa.

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

2 comments:

  1. untuk buktikan ko penyokong gereja tu, kita sarankan anwar pakai loked salib tu, tentu ramai makcik makcik cina, india, Christian tu sayang ko anwar sebab ko sama ugama dengan depa... apa lagi nuar..

    ReplyDelete
  2. Ya ALLAH selamatkan negaraku, tanah airku ini.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

The True Brothers

The True Brothers