Jadilah Sahabat Kulaan...

SEWA

SEWA

TRIP

TRIP
PAKEJ TRIP KE KRABBI, HATYAI TERMURAH...

Tuesday 18 March 2014

Gempar!!! Gambar Penyokong Totok Pas Berkempen Untuk Calon BN Di #PRKKajang...


"Walaupun Pakcik Ahli Pas Tapi Pakcik Tak Akan Sokong Anwar dan Bini Dia" - Pak Cik Hamdan

Pak Cik Hamdan Ahli Seumur Pas adalah antara ratusan ahli Pas yang tidak akan mengundi Wan Azizah pada pilihanraya Kecil Dun Kajang nanti.

Mereka adalah ahli dari Pas Cawangan Taman Kota Cheras Dun Kajang telah menyatakan pendirian untuk menyokong calon Barisan Nasional setelah kecewa dengan perangai ketua pembangkang Anwar Ibrahim yang penuh dengan masalah moral.

Pas juga menyimpan rasa dendam apabila Presiden mereka Datuk Seri Haji Hadi Awang telah disaman dan disabitkan kesalahan memfitnah oleh Mahkamah Tinggi Kuala Terengganu pada 17 Februari lalu mengarahkan Tuan Guru Abdul Hadi membayar saman RM2 juta kepada Mohd Shamsul bin Mat Amin, calon PKR DUN Bukit Besi, Terengganu.

Menurut sumber Pakcik Hamdan telah dipujuk oleh seorang bekas Bekas Naib Ketua AMK Perak, Faizal Affendi yang turut membantu calon BN berkempen di Dun Kajang.

Pada mulanya agak susah untuk mendekatinya tetapi apabila membicarakan tentang Anwar Ibrahim dan Wan Azizah Pakcik Hamdan seperti bersemangat untuk membantu BN.

5 comments:

  1. Hidup pakcik anda di sebelah yg benar

    ReplyDelete
  2. Terima Kasih Pakcik Hamdan..
    "semoga Allah sentiasa merahmati mu kerana menegakkan kebenaran"
    doa ikhlas saya untuk pakcik demi bangsa Melayu kita.

    ReplyDelete
  3. Apa hal pokcik. Nak undi siapa.undilah! Tak payah cite. Serupa mcm nak beramal, tkkan nak cite gek.!! Dah tuaaa cik! Tkut lah pada Allah s.w.t.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ape hal ko anon 8.53??
      die bekempen utk tarik pegundi... klu die xleh bekempen.. pehal nuar berahi-m dan neng jijah air mata leh bekempen plak?
      klu ckp nak undi sape undilah.. then jijah xyah la sibuk.. takut la kat Allah... jgn g undi org yg dok kata Allah ada dua tu... jgn undi suku sakat org yg bdoa utk jesus tu

      Delete
  4. lantak kaulah. biasala org tua suka party org tua

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

The True Brothers

The True Brothers