Jadilah Sahabat Kulaan...

SEWA

SEWA

TRIP

TRIP
PAKEJ TRIP KE KRABBI, HATYAI TERMURAH...

Monday 17 March 2014

Kemalangan Baru Berlaku!!!! Bas Ekspress Konsortium Jatuh Gaung Di Gua Tempurung Ipoh Perak???


Subhanallah!!! Astagfirullahalazim!!! Ini antara gambar yang dikongsikan oleh seorang sahabat saya melalui wassap baru tadi tentang insiden kemalangan jalanraya melibatkan sebuah bas ekspress dari syarikat Konsortium telah terjun gaung di tepi lebuhraya berhampiran Gua Tempurung, Ipoh, Perak. 

"Keta kecik.. putus dua.. bas... konsertium

Ada lebih 20 penumpang..
Kemalangan maut...d hgeay..gua tempurung
kt highway simpang pulai..kejadian berlaku stngah jm td swktu ujan lbt..keta putus 2..jln jem giler..

Cerita terperinci tidak pula diberitahu mungkin sekadar melalui kawasan tersebut. Apa pun kesahihan berita ini kena la kita tunggu berita malam nanti. Kalo keluar berita maknanya benarlah cerita sahabat saya ini. Dan jika mungkin pembaca mempunyai butiran "detail" boleh la dikongsikan bersama yang lain. Dan jika berita ini palsu saya mohon maaf.




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

The True Brothers

The True Brothers