Jadilah Sahabat Kulaan...

SEWA

SEWA

TRIP

TRIP
PAKEJ TRIP KE KRABBI, HATYAI TERMURAH...

Friday 14 March 2014

Muslihat PKR Dirikan Bilik Gerakan Sebelah BN Terbongkar??? #PRKKajang


Muslihat PKR Terbongkar???? Apa tujuan Parti Keadilan Rakyat (PKR) memindahkan bilik gerakan mereka bersebelahan bilik gerakan Barisan Nasional (BN)?

Hasil pemantauan mendapati sebahagian besar bilik operasi Pusat Daerah Mengundi (PDM) milik BN menghadapi kejadian sama.

Tindakan mereka dilihat cuba membuat provokasi dan dilaporkan ada kejadian ejek-mengejek dari kalangan petugas PKR di situ.

Jika perkara ini tidak dibendung oleh pihak berkuasa, dikhuatiri akan berlaku pergaduhan memandangkan semua sedia maklum dengan perangai penyokong PKR yang suka memulakan provokasi.

Mungkin juga itu yang dirancang oleh PKR, mereka mahu mencetuskan pergaduhan atau pun cuba menakut-nakutkan petugas BN.

Mereka PKR akan buat apa saja demi kemenangan mereka tanpa menghiraukan perasaan parti BN. Tapi dengan penuh kesabaran juga kejujuran serta berhemah BN berjaya menawan DUN KAJANG kecuali pengundi di DUN Kajang buta hati buta telinga buta prasaan dan buta mata...

1 comment:

  1. Strategi murahan PKR: Dirikan pusat gerakan dekat bilik gerakan BN.Maka mereka tak payah seru org datang ke pusat mereka.Sesiapa yg nak berkunjung ke pusat gerakan BN terus disambar PKR,kononnya pengunjung menyokong PKR.Mereka tahu bahawa penyokong PKR tak ramai,maka mereka menumpang saja di situ.Pengundi cina memihak kpd DAPig bukan PKR.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

The True Brothers

The True Brothers