Jadilah Sahabat Kulaan...

SEWA

SEWA

TRIP

TRIP
PAKEJ TRIP KE KRABBI, HATYAI TERMURAH...

Friday 14 March 2014

Video Peniaga India Kajang Ketawa Besar Bila Sebut Nama Anwar Ibrahim??? #PRKKajang


Korang ingat nama Anwar Ibrahim orang suka sangat ker. Bukan semua suka kat Anwar ni melainkan pengikut-pengikut beliau yang buta hati termasuk dengan macai-macai Pakatan Rakyat. Itu tak termasuk dengan pemimpin pembangkang terutama dari parti Pas yang mana Anwar telah berjaya "plant" pengaruh Anwaris ke dalam Pas.

Sebab tu bila sebut dan ditanyakan kepada penduduk Kajang terutama peniaga di sekitar Kajang, pasti mereka akan ketawa besar bila tanya nama Anwar Ibrahim. Sebab apa? sebabnya mudah saja. Satu Malaya dah tau Anwar ni jenis keluar masuk keluar masuk nak bertanding dalam satu-satu kawasan demi untuk mencapai tujuan dan kepentingan diri sendiri. Yang mengjadi mangsa adalah rakyat dan pengikut beliau yang masih buta hati diperkotak-katikkan dan diperkudakan.

)

1 comment:

  1. Ya. Ini menunjukkan masih ramai yang buta hati dan perut. Sebab itulah politik Anwar anak beranak masih boleh bertahan walaupun dari kaca mata orang yang waras Anwar anak beranak ini tak lebih dari sampah keparat. Selebihnya adalah Cinabeng yang masih percaya Anwar akan beri mereka kebebasan dan kemewahan tanpa batas melangkaui perlembagaan Malaysia sekarang.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

The True Brothers

The True Brothers