Jadilah Sahabat Kulaan...

SEWA

SEWA

TRIP

TRIP
PAKEJ TRIP KE KRABBI, HATYAI TERMURAH...

Friday 14 March 2014

Sapa Kata Mat Taib Takut Bini... Bini Dia Tak Takut Mat Taib!!!!


Sapa kata Mat Taib takut bini, bila masa plak dia takut bini, bini dia yang tak takut kat Mat Taib.... kah kah kah kah kah kah kah kah kah *sambilguling2atasjalan

Mat Taib.... Mat Taib.... Dia dok kutuk PM Najib kata PM takut bini dan bini yang menjadi ketua keluarga tanpa beliau sedari beliau sebenarnya ibarat "meludah ke langit terkena muka sendiri" atau "paku dulang paku serpih, mengata orang dia yang lebih". Sapa sebenarnya yang takut bini, PM atau Mat Taib. Bagi mereka yang tidak mengenali siapa Mat Taib tentu tak tahu cerita sebenar bagaimana bekas Menteri Besar Selangor ni yang kini memilih untuk masuk Pas setelah karier politik beliau berakhir dalam UMNO apabila dianggap liabiliti dalam parti kerana terlalu banyak skandal melibatkan beliau dan akhirnya dikutip oleh Pakatan Rakyat masuk Pas.


Ramai orang Selangor tau cerita Mat Taib dan Ku Yah yang berasal dari keturunan ada-ada. Bagaimana Ku Yah yang bukan setakat menjadi tulang belakang tetapi dah macam "Queen Control" kepada pergerakan dan tindakan Mat Taib. Orang Selangor tahu sangat semasa beliau memerintah negeri terkaya Malaysia banyak keputusan beliau dipengaruhi oleh Ku Yah dan Mat Taib dilihat tidak lebih dari seperti boneka sahaja.

Bila dah masuk pembangkang dan dan kata PM ikut kata Rosmah konon. Satu penghinaan terhadap pemimpin negara oleh seorang yang pernah naik menjadi pemimpin negeri melalui parti UMNO yang telah banyak berjasa kepada beliau sehingga berjaya ke tahap ini termasuk menjadi kaya-raya berbanding dalam Pas di mana beliau tak lebih hanya sebagai macai vip pemimpin Pas. Tidak mustahil suatu hari nanti Pas akan membiarkan beliau terkapai-kapai tenggelam seorang diri.


p/s : lain kali Mat Taib ooooooiii kalo nak cakap tu pandang-pandang la kiri kanan buat perbandingan diri dulu. Kalo awak pun lagi teruk perangai jangan dok sedap nak mengata orang....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

The True Brothers

The True Brothers