Jadilah Sahabat Kulaan...

SEWA

SEWA

TRIP

TRIP
PAKEJ TRIP KE KRABBI, HATYAI TERMURAH...

Wednesday 9 April 2014

Permohonan Maaf Kepada "Pemimpin Belia Negeri" Yang Sebut "SIAL" Dalam Mesyuarat... @KhairyKJ


Syukur alhamdullillah semalam dengar khabar berita yang di bawa angin bahawa dakwaan kononnya ada seorang "Pemimpin Belia Negeri" yang mengeluarkan kata-kata kesat "SIAL" kepada "Anak Muda Kelab Gabungan Majlis Belia" adalah TIDAK BENAR SAMA SEKALI (cerita berkaitan hal tersebut boleh KLIK SINI). Menurut khabar angin itu lagi, satu pertemuan telah diadakan antara kedua belah pihak iaitu "Si Pengadu" yang merupakan "Anak Muda Kelab Gabungan Majis Belia"  dengan "Pemimpin Belia Negeri" itu sendiri telah turun padang bagi menjernihkan segala salah faham yang timbul antara kedua belah pihak. Menurut khabar angin itu lagi, satu perbincangan yang panjang dalam suasana yang cukup harmoni telah diadakan dalam suasana yang santai dan segala salah faham "misunderstanding" itu akhirnya telah berjaya dirungkaikan. Segala yang kusut akhirnya terungkai dalam suasana yang profesional.

"Salute" tabik "spring" gua kepada "Pemimpin Belia Negeri" tersebut yang juga merupakan seorang pegawai khas kepada pegawai khas seorang menteri yang secara "PROFESIONAL"nya turun sendiri ke bawah tanpa menghantar wakil pun untuk bertemu dengan kumpulan "Anak Muda Kelab Gabungan Majlis Belia" tersebut. Dikhabarkan "Pemimpin Belia Negeri" ini telah berjaya menjernihkan salah faham yang berlaku dan rasanya tidak perlu dipanjang-panjangkan lagi. Beliau dengan rendah diri menyelesaikan masalah yang timbul dalam suasana yang sangat harmoni. 

Inilah ciri-ciri seorang pemimpin muda yang mengetuai kepimpinan anak muda yang dicari-cari oleh negara dan masyarakat di negara ketika ini. Contoh teladan ini harus diikuti jejak langkahnya oleh pemimpin belia yang lain sama ada di peringkat kawasan, negeri mahu pun kebangsaan. Tahniah kepada "Pemimpin Belia Negeri" yang "gentleman" turun padang menyelesaikan sendiri masalah dan salah faham yang timbul. Bukan calang-calang orang boleh buat sebagaimana yang dah dibuat oleh "Pemimpin Belia Negeri" ni. 

Gua pun dengan rasminya "MEMOHON MAAF" kepada "Pemimpin Belia Negeri" yang juga merupakan pegawai khas kepada pegawai khas menteri tersebut di atas salah faham berkenaan dengan isu ini dan sedia menarik balik artikel sebelum ini.

p/s : benar kata orang tua-tua "tak kenal maka tak cinta"... dah kenal baru kita tau hati budi seseorang... 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

The True Brothers

The True Brothers