Jadilah Sahabat Kulaan...

SEWA

SEWA

TRIP

TRIP
PAKEJ TRIP KE KRABBI, HATYAI TERMURAH...

Wednesday 17 December 2014

Lensa Niring : Ahli Parlimen Bera @IsmailSabri60 Bertemu Anak-anak Bera Di Perantauan Mengerat Silaturrahim


Semalam bertempat di Restoren Havoc Bistro Kg Baru, Ahli Parlimen Bera yang juga Menteri Pertanian, Industri dan Asas Tani Dato Sri Ismail Sabri buat julung kalinya telah membuat satu program di luar kawasan Parlimen Bera apabila menganjurkan perjumpaan dengan anak-anak Bera yang berada di luar Bera terutama kawasan sekitar Lembah Klang. Perjumpaan ini yang dibuat melalui hebahan di media sosial milik beliau terutama di facebook dan twitter akhir berjaya menarik lebih 200 anak-anak Bera di perantauan sekitar Kuala Lumpur dan Selangor hadir ke majlis ini.

Dengan penganjuran program seperti ini secara tidak langsung memberi peluang kepada anak-anak Bera di perantauan untuk mengenali dan mendekati Ahli Parlimen mereka dengan lebih dekat lagi dan dalam suasana yang lebih santai tanpa terlalu banyak protokol. Usaha ini merupakan satu usaha yang baik bagi pemimpin terutama mereka yang bergelar menteri mendekatkan diri mereka dengan rakyat biasa yang mungkin agak sukar mendekati terutama ketika majlis-majlis atau program rasmi. 

Di bawah ini dikongsikan gambar-gambar suasana meriah perjumpaan Ahli Parlimen Bera bersama anak-anak Bera di perantauan.












No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

The True Brothers

The True Brothers