Jadilah Sahabat Kulaan...

SEWA

SEWA

TRIP

TRIP
PAKEJ TRIP KE KRABBI, HATYAI TERMURAH...

Wednesday 8 June 2016

Calon PAN Semalam Kantoi Jadi Boneka DAP Hari Ini Berlakon Berkempen Tanpa DAP!!!! #SCS93 #PRKSgBesar


Kelmarin heboh di media perdana pasal calon Parti Amanah Negara, Azhar Abdul Shukur yang merupakan pengundi Temerloh Pahang kantoi dilihat berkempen di bawah pengawasan DAP hinggakan mulut beliau dikunci DAP ketika ditemuramah oleh wartawan ketika kempen beliau di Sekinchan. Insiden berlaku ketika Azhar ditemuramah oleh pihak media dan wartawan yang menanyakan beberapa soalan kepada beliau. Secara tiba-tiba beliau ditarik oleh seorang individu disyaki dari DAP mengelak dari bercakap tanpa wakil DAP. Memang sebelum ini calon PAN ini dilihat sering ditemani oleh beberapa orang yang disyaki dari DAP yang mengawal ketat pergerakan kempen beliau.

Ada juga cerita kononnya ketika sidang media yang dilakukan oleh beliau dijawab oleh orang lain selaku wakil beliau sedangkan ketika itu beliau berada di hadapan pihak wartawan dan media.





Mungkin kesan dari kekantoian insiden tersebut menyebabkan calon PAN ini terpaksa berlakon turun berkempen tanpa kawalan ketat DAP. Ini cuba dibuktikan beliau ketika turun berkempen di Bazar Ramadan Taman Padu Permai petang semalam. Kelihatan tiada seorang pun yang mengikuti beliau dari cina DAP kerana semuanya adalah orang melayu (mungkin juga yang melayu dok membontot calon PAN nie orang melayu DAP???). Beliau dilihat bersama isterinya dan beberapa inividu melayu memakai baju PAN mengedarkan risalah kempen.

Jika diperhatikan secara dekat sewaktu beliau berkempen di Bazar Ramadan petang semalam jelas kelihatan pengunjung dan peniaga di situ buat tak tahu akan kehadiran beliau. Ini jelas menunjukkan penduduk Sungai Besar ramai yang tidak mengenali beliau apabila terdapat peniaga dan pengunjung terpinga-pinga ketika disapa beliau.





Inilah yang berlaku jika dikuasai oleh DAP dalam apa saja tindak tanduk. Terang-terangan Parti Amanah Negara hanya dijadikan keldai tunggangan oleh DAP setelah gagal mengkeldaikan PAS demi kepentingan peribadi DAP dalam berusaha mempergunakan melayu untuk mendapatkan kuasa politik. Gua jenuh berfikir rasional apalah yang ada dalam kepala hotak pengikut PAN sampai boleh masuk sebuah parti seperti PAN yang kebanyakkan ahlinya adalah dari PAS. Jika mereka yang keluar PAS tidak mahu menyertai UMNO atau BN mereka boleh masuk PKR sebagai alternative sebuah parti yang ada melayu. Apa rasionalnya sampai kena tubuh sebuah parti baru pula seperti PAN sedangkan PKR ada sebagai ganti. Kesimpulannya, semua adalah kerana jawatan dan pangkat. Mat Sabu gila kuasa dan jawatan sebab tu sanggup buat parti baru asalkan beliau jadi PRESIDEN. Gila betul manusia zaman la nie terutama yang bernama MAT SABU!!!!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

The True Brothers

The True Brothers