Jadilah Sahabat Kulaan...

SEWA

SEWA

TRIP

TRIP
PAKEJ TRIP KE KRABBI, HATYAI TERMURAH...

Sunday 31 July 2011

Suhardi Mat I.S.A : Siapa Kelirukan Siapa?

Suhardi Mat I.S.A 48 tahun, yang juga Setiausaha Agung Persatuan Usahawan Konsultan & Pengarah Islam Malaysia (Uruskop) menyangkal dakwaan blogger-blogger alam maya yang menuduhnya konon berlakon mati seperti yang dapat dilihat dalam laman Youtube sebagaimana yang tersiar dalam Berita Minggu Ahad Klik Sini.
Suhardi Mat I.S.A
Si Suhardi 2 nyawa ni mengaku kononnya beliau terpaksa bersembunyi sampai ke Danok akibat tertekan bila muka dia yang tak hensom ni tersebar satu malaya. Dari budak kecik sampai orang tua semua dah kenal sapa Suhardi Taiko Dengkil ni.
Siapa yang mendalangi lakonan beliau?
Kenapa nak melalak melolong bila muka dah glamour keluar Youtube. Untuk makluman abang Suhardi Mat I.S.A, kisah kematian arwah Baharuddin dimainkan dulu oleh blogger-blogger pro pembangkang kononnya ada penyokong perhimpunan Bersih yang meninggal dunia akibat kekerasan yang dilakukan oleh pihak polis dan clip video tersebut dengan jelas menunjukkan muka si Sukardi Mat I.S.A. 
Nak saman, saman la apa tunggu lagi...
Kalau nak saman, saman dulu blogger-blogger pembangkang. Kulaan dengan berbesar hati boleh menyenaraikan senarai artikel-artikel yang dikeluarkan oleh puak-puak ni. Kulaan rasa bukan setakat Kulaan sahaja, bahkan banyak lagi blogger-blogger lain yang ada bukti siapa dulu yang memanipulasi story ni.
Lakonan mantap Suhardi Mat I.S.A
Beliau berdoa agar diberikan nyawa tambahan agar beliau sempat bertaubat...
Lakonan mantap bakal Pelakon Lelaki Terbaik 1Malaysia
Macam real ooo aksi maut yang dipertontonkan....

Itulah sikap penyokong Pas ini yang sama seperti pemimpin mereka yang suka menipu rakyat. Terima kasih kepada blogger-blogger yang mengeluarkan klip video KEBENARAN Klik Sini kisah sebenar disebalik tipu helah si Sukardi Mat I.S.A. Sapa yang dok cakap dalam klip video “mari… mari… duduk… duduk… kalau dia tak datang kita gagal…” ini ayat provokasi si Sukardi Mat I.S.A kepada pihak polis.


Kalau benarlah kata si Sukardi Mat I.S.A bahawasanya beliau pengsan selepas terkena gas pemedih mata, takkan la macam orang yang kena cabut nyawa oleh malaikat Ezrael. Bukan kita tak pernah tengok orang pengsan. Nak pengsan, pengsan jer la. Ni macam separuh nyawa nak mati apasal?

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

The True Brothers

The True Brothers