Jadilah Sahabat Kulaan...

SEWA

SEWA

TRIP

TRIP
PAKEJ TRIP KE KRABBI, HATYAI TERMURAH...

Monday 5 December 2011

Lensa Niring 7 : Corat-coret Hari Terakhir Di Gerai Jualan PWTC.... #PAUMNO

pilih kak long... jangan tak pilih... bukan senang orang 
nak ambik gambar tuh...

"eh! muka aku pun ada..." itu kot sebab yang buat kak long
Puteri senyum lebar...







"betoi ka nie muka aku... asal tak cun pun... nie cameramen
tak pandai ambik gambar ler..."

semangat kak long nie perlu dicontohi... siap bawak
anak kecil lagi...

amboi!!! bukan main lena lagi...

surau yang luas dan selesa juga disediakan untuk
pengunjung menunaikan ibadat...

bukan main khusyuk lagi pemerhati Wanita
mengadap "Big Screen"...

kaum bapa pun tak mengambil peluang menonton
ucapan PM kat restoren berhampiran...

tak berkejip biji mata tengok ucapan PM kat "big screen"...

1 comment:

  1. Salam tuan,
    Mohon izin utk linkkan blog saya di sini. Blog tuan telah saya linkan di blog saya. Semoga kita dpt bertukar2 maklumat. Terima kasih. Selamt berjuang.

    # Link blog saya :http://ibm-akusayangumno.blogspot.com

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

The True Brothers

The True Brothers