Jadilah Sahabat Kulaan...

SEWA

SEWA

TRIP

TRIP
PAKEJ TRIP KE KRABBI, HATYAI TERMURAH...

Monday 30 April 2012

Mulianya Hati Manusia Digelar "Anjing Kerajaan" Membantu Pakcik Tua Semput Di #Bersih... @NajibRazak @HishammuddinH2O



MasyaAllah... Baiknya abang POLIS ni. Walaupun pendemonstran-pendemonstran ni memanggil abang POLIS ni dengan gelaran ANJING, dia tetap memberi bantuan pada pakcik demo BERSIH 3.0 yg tak berapa sedar keadaan diri yang sudah lanjut usia ini.

Alhamdulillah, Allah masih memanjangkan usia pakcik demo ini dan gunakanlah kesempatan ini untuk bertaubat. Baliklah ke rumah dan mengaji "Quran Banyak-Banyak Sikit". Jangan lupa beri layanan yang terbaik kepada cucu-cucu anda dirumah tu.

Jadi, pakcik-pakcik yang masih berdemo tu, balik la ye. Mandi BERSIH-BERSIH. DUDUK dan BERAMAL kat rumah. InsyaAllah, lebih besar ganjaranya daripada berdemo yang sudah jelas kemungkarannya. InsyaAllah ye pakcik-pakcik sekalian..


Sumber : AbuAqifStudio

2 comments:

  1. pannggilan itu lah anuar ajar kami semasa demo tahun 75' dulu, itu lah manusia yang paling kotor dalam dunia kita, penipu, mengajar student biadap, gila kuasa entah apa lagi, dia ingat dia pandai bercakap tu dia hebat,, cara cakap dia tu lah nanti hancur kan dia, masa saja akan menentukan balasan kepada manusia berperangai bapak setan ni..ramai rakyat malaysia yang cintakan keamanan berdoa go to hell this bloody bastard,.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yes yes.....go to hell this bloody bastard.

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

The True Brothers

The True Brothers