Jadilah Sahabat Kulaan...

SEWA

SEWA

TRIP

TRIP
PAKEJ TRIP KE KRABBI, HATYAI TERMURAH...

Wednesday 2 May 2012

Keluhan Hati Seorang Ibu Mengenai #Bersih...


Keluhan seorang IBU yang mulai resah dan bimbang dengan kekerapan Demonstrasi Jalanan & Perhimpunan Haram :

Saya seorang ibu kepada generasi akan datang. Hari demi hari ... Saya terus berfikir. Apakah jenis negara yang akan dihuni oleh anak-anak saya. Ketika saya masih muda ... saya hanya melihat situasi di TV (Huru-hara di jalanan) berlaku di negara lain .... tetapi sekarang di sini, di depan mata kepala saya sendiri, di negara saya sendiri, bumi tercinta, Malaysia.

Apakah tindakan masyarakat semakin bertamadun atau semakin mengundur.....?

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

The True Brothers

The True Brothers