Jadilah Sahabat Kulaan...

SEWA

SEWA

TRIP

TRIP
PAKEJ TRIP KE KRABBI, HATYAI TERMURAH...

Saturday 26 May 2012

15 Percaturan Politik Fuckatan Rakyat....


1. Politik PR adalah politik desperate, sehinggakan setiap hari  UMNO/BN  akan diserang oleh PAS dan PKR.

2. PR hanya boleh bercakap bab kelemahan UMNO/BN sahaja tetapi mereka tidak pula memberikan formula kelebihan mereka untuk dinilai oleh rakyat.

3. Politik PR yang berunsurkan menyalahkan pihak lawan tidak berjaya membuktikan bahawa PR itu lebih baik dan lebih bagus daripada keadaan yang sedia ada.

4. PR hanya bermain dengan propaganda jahat menghasuk rakyat agar menukar kerajaan tanpa menghiraukan rakyat dan negara.

5. Tiada jaminan daripada PR bahawa sistem raja berpelembagaan, hak istimewa orang melayu dan sistem raja demokrasi berparlimen tidak terusik.

6. Tiada jaminan daripada PR yang Malaysia tidak akan ditukar kepada negara republik.

7. PR hanya berkata tukar parti sahaja, tetapi apakah PR buktikan dan beri jaminan sistem politik yang sedia ada tak akan diusik?


8. PR 'mengamuk' semasa perlantikan MB Perak sehingga berguling mengganggu Raja Muda Nazrin, apa buktinya perlakuan tersebut tidak akan berlaku lagi?

9. Pada ketika ini, PR dibelenggu oleh begitu banyak isu, namun mereka tidak mampu menjawabnya dan hanya mengalih isu dengan menyerang  UMNO/BN .

10. Serangan agresif terhadap  UMNO/BN  ini terjadi kerana mereka sedar momentum politik BN adalah ke arah umno, dn pengundi melayu semakin kuat di paksi  UMNO/BN .

11. PR hanya kuat dipaksi bangsa chauvinist DAP sahaja, dan PR tidak mampu untuk yakinkan majoriti rakyat unutk mendapatkan sokongan.

12. Contohnya di Kedah, masalah dalaman Pas telah menggugat PR dan semua ini adalah percaturan Anwar PKR dan Guan Eng DAP sendiri, seperti di Perak dahulu.

13. Namun, PR telah cuba menyalahkan  UMNO/BN , sedangkan semua tahu, ia adalah 'kerja' Mahfus Omar untuk menjatuhkan kepimpinan PAS Kedah yang ada sekarang.

14. MB Azizan sendiri berkata, 'geng Anwarinas' yang cuba menjatuhkan beliau kerana beliau bukannya berada di dalam paksi Endorgan PAS.

15. Inilah bukti bahawa politik PAS dicatur oleh Anwar dan DAP , seperti yang diakui sendiri oleh MB Azizan.

1 comment:

  1. bodoh punya puak pas, apabila kapala pusing kata bukan melayu, maknanya orang itu adalah bukan islam walaupun agama rasmi negara ialah islam seperti dinyatakan dalam pelembagaan ianya bukan tertulis dengan nyata bahawa perdana menteri mesti beragama islam kerana ydpa adalah beragama islam di sini jelas bahawa ydpa adalah bermaksud pengjaga agama islam dan agama islam adalah agama persekutuan. apabila kapala pusing kata perdana menteri dari bukan melayu dia bermaksud juga bukan islam. wahai orang pas yang buta mata hati lupakah sumpah kapala pusing yang berbunyi "langkah mayat dia dulu sebelum tubuh negara islam" janganlah kebencian kamu kepada umno membuatkan hati kamu menjadi buta dan otak kamu menjadi gelap.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

The True Brothers

The True Brothers