Jadilah Sahabat Kulaan...

SEWA

SEWA

TRIP

TRIP
PAKEJ TRIP KE KRABBI, HATYAI TERMURAH...

Saturday 26 May 2012

Apa Hal Ada Komando Plak Kat Putrajaya ni??? #HBN2012 @shaberychik @razaliibrahim @beliabangkit



apa hal plak kecoh-kecoh kat Putrajaya nie... selama nie Putrajaya aman bahagia jer... yang dok kecoh kat sini cuma pembangkang yang dok tak sabar-sabar nak rampas Putrajaya konon... bila masa plak ada kawasan tentera kat Putrajaya nie... jangan kata kem askar... pos askar pun takda... Putrajaya aman beb daripada anasir-anasir subversif...

oooooooooooo.... demonstrasi pertunjukan kehebatan komando Askar Malaysia semasa Himpunan Jutaan Belia 2012 kat hadapan Menara KBS semalam... patut la ada 3 4 biji helikopter dok lalu lalang atas kepala gua nie... memang dahsyat rupanya komando Askar Malaysia nie... gua rasa dah sama taraf mungkin lebih daripada apa yang TV dok tunjuk pasal kehebatan askar atau komando dari barat tuh...

apa pun gua bangga rasanya dengan kehebatan askar kita dan gua ucapkan terima kasih sebab kerana mereka la gua dapat tidor nyenyak setiap malam... lu orang yang kat luar sana terutama pembangkang, jangan ler bising-bising pasal keselamatan korang nie la dijaga oleh pihak keselamatan seperti askar dan polis yang korang maki "ANJING KERAJAAN"... pasal anjing-anjing ni la korang dapat tidoq nyenyak tau dak...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

The True Brothers

The True Brothers