Jadilah Sahabat Kulaan...

SEWA

SEWA

TRIP

TRIP
PAKEJ TRIP KE KRABBI, HATYAI TERMURAH...

Saturday 26 May 2012

Kereta Lampu Boleh Kalahkan "Knight Rider" Kat #HBN2012... @shaberychik @razaliibrahim @beliabangkit

Jangan tak caya keta Malaysia boleh kalahkan keta Knight Rider kat Amerika tu. Gua bukan kencing cakap lu. Gua story betul punya. Keta Knight Rider pun tak berani pakai lampu banyak-banyak sampai penuh satu keta.

Gua memang minat giler cerita Knight Rider ni tapi setahu gua Knight Rider ni pun pakai lampu "lip-lap" kat depan jer. Keta nie lampu neon penuh satu keta. Gua jumpa keta kat tapak Redah 4x4 kat Himpunan Jutaan Belia 2012 sempena pameran autoshow yang sedang berlangsung malam ni bagi memeriahkan suasana oleh pihak penganjur.

Puluhan keta modified khas untuk pameran autoshow tersusun berderet menggamit kehadiran pengunjung yang tertarik dengan modifikasi yang dibuat oleh keta-keta nie.

So, kalo korang berada berdekatan dengan tapak pameran, ringan-ringankan kaki ke tapak aktiviti Redah 4x4 bersebelahan dengan BeeAntBlues Port.
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

1 comment:

  1. Assalamualaikum Abe, mitok tulong pautkan blog ambo ni buleh ko ? amboorangkampung.blogspot.com/ Insyaallah

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

The True Brothers

The True Brothers