Jadilah Sahabat Kulaan...

SEWA

SEWA

TRIP

TRIP
PAKEJ TRIP KE KRABBI, HATYAI TERMURAH...

Wednesday 30 May 2012

1Peluru Kata Gua Tak Hensem, Lu Pernah Tengok Muka Gua Ker!!!...



mula-mula gua tengok video nie gua teruja gak pasal video nie citer pasal kerja kosong [klik sini untuk cerita penuh]... mana la tau ada kerja kosong baeeeek punyer... tapi rupanya vlog politik... 

apa pun gua layan jer pasal blog gua pun blog politik... tapi bila masuk minit ke 4:37 tiba-tiba nama gua terpacul ngan satu mamat yang dikenali dengan nama Mat Kilau Penang yang gua pun tak kenal sapa dia... 


boleh tuan punya vlog nie kata muka gua tak hensem... apa! dia tu hensem sangat ker... nasib baik dia kaburkan muka dia... kalo tak "terserlah ketidakhenseman" dia...

apa pun gua terima dengan hati yang terbuka... nice job braa...

4 comments:

  1. macam gampang punya artikel der.....MKP keliru kenapa dikaitkan kena bayar royalti nie guna nama?

    ReplyDelete
  2. terimalah kenyataan ini wahai sahabat2ku, walaupun pahit unt ditelan... =pp

    ReplyDelete
  3. Tak hensem tak pa janji macho huaa haa haaa haaa.

    ReplyDelete
  4. Hensem apa muka Kulaan Niring, kua kua kuaaa....

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

The True Brothers

The True Brothers