Jadilah Sahabat Kulaan...

SEWA

SEWA

TRIP

TRIP
PAKEJ TRIP KE KRABBI, HATYAI TERMURAH...

Thursday 31 May 2012

Mana #rafiziramli Dan Pemimpin UMNO Yang Suruh Sharizat Letak Jawatan Nak Letak Muka???... @NajibRazak


Gua ni tak la berapa ikut sangat isu NFC dengan Kak Ijat ni tapi kadang-kadang tu baca gak blog-blog lain yang main isu NFC nie. Kalo daripada blog-blog sebelah pembangkang termasuk pencetus isu ni si Rafizi Kaki Penipu memang depa gasak Kak Ijat dengan pelbagai fitnah mengaitkan beliau, suami beliau dengan isu NFC sampai la Kak Ijat terpaksa meletakkan jawatan beliau sebagai Menteri Pembangunan Wanita dan Masyarakat.

Itu belum lagi dicampur dengan "nasi tambah" daripada beberapa pemimpin UMNO yang begitu beria-ia meminta Kak Ijat turut juga meletakkan jawatan menterinya kononnya isu NFC ini merupakan LIABILITI kepada UMNO khususnya dan BN amnya.

Hari ini segala-galanya berubah dengan kehendak Allah s.w.t apabila SPRM membebaskan Kak Ijat daripada dakwaan mempunyai kaitan dengan masalah yang membelenggu NFCorp sebelum ini.

Persoalan gua kat Rafizi dan pemimpin UMNO yang mendesak Kak Ijat meletakkan jawatan menterinya sebelum ini :

1. Adakah mereka-mereka ini sanggup meminta maaf secara terbuka kepada Kak Ijat di atas kenyataan yang pada gua sudah menjatuhkan hukuman terlebih dahulu sebelum dibicarakan secara adil?

2. Adakah mereka-mereka ini yang mempunyai jawatan sanggup pula meletakkan jawatan mereka macam yang Kak Ijat buat kerana "bertanggungjawab" di atas kenyataan mereka.

Jawapan gua sudah pasti takkan ada "sekor" pun pemimpin UMNO yang berani buat 2 perkara di atas. Semua yang "mulut laser" ni akan tutup mulut kerana takut. Si Rafizi ni lagi la, gua berani jamin takkan ada maruah berani buat 2 perkara di atas.

Inilah jenis manusia yang suka menjatuhkan hukuman sebelum perbicaraan adil dilaksanakan. Inikah jenis manusia yang PM, Datuk Seri Najib dan UMNO nak simpan lagi dalam parti. Kalo perkara ini terjadi kepada PM macam mana?

Elok la manusia macam ni dibuang jer daripada parti sebab mereka-mereka inilah sebenarnya "LIABILITI" dalam UMNO. Kepada Rafizi plak, elok ler Kak Ijat berkira-kira mengambil tindakan saman mahkamah kerana memfitnah. Jangan saman puluh juta atau ratus juta, saman jer ribu-ribu juta biar padan muka dia plak rasa macam mana dia buat kat orang.


Okey ler... Gua pun dah melalut panjang... Nanti boring plak korang baca panjang-panjang... Nanti kalo gua free lagi gua story pasal manusia HARAMJADAH yang suka fitnah orang tanpa bukti kukuh macam si RAFIZI dengan pemimpin UMNO yang suruh Kak Ijat letak jawatan. 
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

1 comment:

  1. Baca sini untuk dapat pandangan dari sudut lain pula...

    http://www.themalaysianinsider.com/sideviews/article/maccs-cow-sense-the-malaysian-insider/

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

The True Brothers

The True Brothers