Jadilah Sahabat Kulaan...

SEWA

SEWA

TRIP

TRIP
PAKEJ TRIP KE KRABBI, HATYAI TERMURAH...

Wednesday 20 June 2012

@AmenoWorld Dedahkan Papagomo Tumbuk Blogger Satu Fahaman???...

sekadar hiasan... tiada kaitan dengan artikel...

Semalam blogger pro-pembangkang Amenoworld mengeluarkan entri berkenaan insiden pergaduhan yang sehingga ke tahap kronik berlaku 'pertumbukan' yang dikatakan berlaku selepas majlis yang dihadiri Menteri Belia dan Sukan sedangkan menteri berkenaan belum lagi meninggalkan majlis CERITA PENUH KLIK SINI.

Dikatakan AmenoWorld mendapat maklumat insiden ini daripada email yang diterimanya dan ceritanya agak detail seolah-olah berada ditempat kejadian. Persoalan gua kepada Pak Menteri dan pegawai Pak Menteri...

Adakah kemungkinan dalam majlis ini turut dihadiri oleh "SPY" pembangkang???..

Dalam email tu jugak terdapat beberapa persoalan dan pertanyaan berbentuk tuduhan tanpa asas yang kukuh. Mungkin sekadar mahu 'provok' kepada pemimpin tertentu atau pak-pak menteri tertentu? Apabila email AmenoWorld menyebut berkaitan blogger tersebut adalah naungan UMB, Tun Faisal selaku Pengerusi UMB memberi jawapan beliau secara detail dan terperinci . Di bawah ini gua ambil sedikit jawapan yang diberikan Pengerusi UMB kepada persoalan email AmenoWorld dan untuk jawapan terperinci boleh KLIK SINI.

Kedua: Fakta bahawa UMB adalah di bawah naungan Dato Seri Hishammuddin dan Papagomo adalah di bawah naungan Dato Seri Shabery Cheek adalah SALAH sama sekali. UMB TIDAK ADA KAITAN sama sekali dengan Dato Seri Hishammuddin. UMB adalah jentera parti di bawah Pergerakan Pemuda UMNO Malaysia. UMB tidak menerima peruntukan daripada mana-mana menteri dan berusaha keras mencari sumbangan dari pelbagai pihak (selalunya tidak mencukupi) untuk melaksanakan pelbagai program, termasuk membantu Pilihan Raya Kecil dan Pilihan Raya Negeri Sarawak.
Ketiga : Tidak ada maklumat yang membuktikan Papagomo bernaung di bawah Dato Seri Shabery Cheek; dan saya tidak peduli. UMB mempunyai hubungan yang baik dengan Dato Seri Shabery dan turut membantu mempromosikan Hari Belia Negara 2012 dan Himpunan Jutaan Belia 2012 di Putrajaya. Walaupun begitu, saya difahamkan semua blogger dan cybertroopers UMB yang hadir semasa program di Bukit Kiara memang berasa terkilan dengan Dato Seri Shabery kerana tidak memberikan pengiktirafan yang sewajarnya kepada mereka di dalam ucapan beliau. Saya tidak hadir program tersebut kerana ada mesyuarat lain di Putrajaya, tetapi itulah keluhan blogger-blogger UMB yang kecewa dengan ucapan Menteri Belia dan Sukan.
Keempat : Pertembungan Papagomo dan APA, adalah pertembungan peribadi - jadi tidak perlu libatkan UMB, Dato Seri Shabery dan Dato Seri Hishammuddin. Semua ini tiada kena mengena. Pada saya, agak kebudak-budakan untuk terlibat dengan pertelingkahan peribadi dua orang blogger.

p/s : jaga-jaga AmenoWorld!!!... Kalo setakat gambar rumah dan kereta yang di'pick-up' daripada Google kuar dalam blog dah kena penumbuk... Lu pernah kuarkan gambar muka kononnya muka PapaGomo... Lepas nie giliran lu pulak kena tumbuk... hahahahahahahahaha!!!...

5 comments:

  1. UMB MEMANG DI BAWAH NAUNGAN H2O, UMB AKAN H2O GUNAKAN UNTUK MENYERANG MUSUH POLITIK KETIKA PEMILIHAN UMNO KELAK, KENAPA UMB TAK PERNAH COVER PROG PM, TPM, NAIB PRESIDEN DAN MT UMNO YANG LAIN, KALAU ADA UMB COVER PUN SUDAH TENTU DENGAN KEHADIRAN H2O.

    KALAU BERANI PUBLISH KOMEN AKU NI.

    ReplyDelete
  2. UMB hanya organisasi yang bersifat SYOK SENDIRI... Tanya saja pada blogger Nadi Rakyat pasal UMB ni... Diorang hanya akan memuncungkan mulut macam cencorot... Diorang pun malas nak komen lebey-lebey... Tun Faisal bersilatlah camne sekalipun nak menepis yang Azmi APA tu bukan bawah UMB... Tun Faisal berkungfulah cmne sekalipun nak menafikan yang UMB ada terima peruntukan... Ramai dah tau!!

    ReplyDelete
  3. wahhhhh hebat juga perang saraf puak2 pakatan yek?
    takut betul puak2 nie dgn PapaGomo n UMB....

    ReplyDelete
  4. Kakipukulkakibotol

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

The True Brothers

The True Brothers