Jadilah Sahabat Kulaan...

SEWA

SEWA

TRIP

TRIP
PAKEJ TRIP KE KRABBI, HATYAI TERMURAH...

Monday 18 June 2012

Nostalgia Kenapa Sultan Johor Pilih WWW1...




Oh. Patutlah DYMM Sultan Johor ingin sangat no plate WWW1. Ada kisah disebaliknya... Daulat Tuanku...!!

9 comments:

  1. http://syedgaddafi.blogspot.com/2012/06/obey-sultan.html

    ReplyDelete
  2. Apa kena mengena WWW1 dengan proton1? Kenapa tak WTF1 ke? WWV1 ke? ape ke bodo artikel ni..

    ReplyDelete
  3. zack ahmad keychain18 June 2012 at 17:28

    Aku rasa tak berapa relevant lu funya artikel bro. Tapi suka hati Tuankulah dia nak pakai WWW1 tu. Dia lawan tender..bukan atas nama VVIP macam sesetengah pemimpin termasuk pemimpin PR. Dia pakai duit dia..bukan duit kerajaan Johor. So what ever...ikut suka hati dialah. Tak pakai duit mak bapak atok nenek korang. OK.

    ReplyDelete
  4. aku pon x paham kenapa cuak2 pr ni nak politik kan no plat WWW 1..klau tuanku bayar RM 1M pon aku x kesah..duit tuanku sendiri, duit tu pon akan jadi pendapatan negara..pastu duit tu juga digunakan untuk pembangunan negara..so...apa masalah nya..

    ReplyDelete
  5. Masalahnya mereka ni tak mahu mengaku bahawa mereka ni dari kalangan rakyat biasa yang hidup sederhana. Pendapatan yang membolehkan mereka memiliki rumah, kenderaan dan sebagainya tidak memadai. Tidak mahu menerima hakikat bahawa kita adalah dari kalangan 'rakyat' harus berusaha untuk meneruskan kehidupan. Sedangkan Raja dan Kesultanan adalah payung serta tonggak negeri & negara. Sudah barang pasti dengan kebangsawanan yang ada Raja @ Sultan berhak untuk berbelanja mengikut kemampuan taraf kebangsawanannya.

    ReplyDelete
  6. Padan muka NIZAR Al-Penyamun Tarbus ! Lagak si pulut bila ditanak berderai. Pantun Melayu ada mengatakan. "MAKAN BERLAUK, KATA SAMBAL LADA. AWAK TU ANAK BERUK, JANGANLAH PULA NAK BERLAGAK ANAK RAJA"

    ReplyDelete
  7. HIDUP NIZAR..... tak ada puak2 ni... kita tak rugi apa pun.... PERABIHKAN BOREH YO...uncleseekers sultan dan kerabatnya... ada berani...

    ReplyDelete
  8. kenapa mesti dipertikaikan lagi masalah WWW1. Pd aku, dia xpakai duit kerajaan Johor. Tuanku pakai duit dia sdn. Sebagai contoh. Tuanku mampu untuk membayar zakat RM6j setahun. So, lu org pikirlah sdn.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

The True Brothers

The True Brothers