Jadilah Sahabat Kulaan...

SEWA

SEWA

TRIP

TRIP
PAKEJ TRIP KE KRABBI, HATYAI TERMURAH...

Friday 22 June 2012

Bukti Pas Sudah Dirantai DAP???...


Setelah PAS berjanji dengan DAP dan PKR untuk mempertahankan (kekalkan dan gunapakai) Perlembagaan Negara yang sedia ada (yang PAS sendiri kata Perlembagaan Kafir Lord Reid tinggalan Penjajah) serta mengisytiharkan bahawa HUDUD bukan lagi agenda PAS bagi memenuhi syarat-syarat yang DAP kenakan kepada PAS untuk bergabung dalam Pakatan Sekular PR, PAS umpama sudah menjadi anjing DAP yang diikat rantai anjing dilehernya dan tak mampu buat apa-apa kecuali mendapat kebenaran tuannya, Kafir DAP.

PAS tidak boleh laksana hudud atau apa-apa perundangan Islam tanpa kebenaran DAP dan PKR, malah nak rampas arak di Selangor pun tak mampu dilaksanakan kalau tidak dibenarkan DAP.

Apatah lagi nak tutup rumah-rumah urut yang tumbuh macam cendawan sekarang ni atau pun nak tutup kilang arak seperi yang PAS janji dalam PRU12 dulu.

Jauh lagilah kalau nak meluluskan apa-apa Peraturan Undang-undang dalam DUN bagi mengawal penjualan arak dan operasi rumah-rumah urut.

DAP benarkan PAS terus MENIPU Umat Islam dengan bercakap tentang janji palsu perlaksanaan Islam malah turut serta bersandiwara dalam ceramah-ceramah politik PAS sebab DAP tahu, penipuan PAS kepada Umat Islam dapat memperdaya umat Islam (terutama ahli-ahli PAS) supaya mengundi kafir DAP dan PKR.


DAP bukan dah faham atau setuju dengan Islam, tapi DAP sudah faham dan setuju dengan cara penipuan PAS tentang perlaksanaan Islam bagi meraih undi.

PAS lebih rela mengabdikan diri kepada DAP dan tinggalkan perjuangan Islamnya, malah sanggup dirantai lehernya seperti anjing semata-semata terpesona dengan janji-janji yang Anwar tawar untuk ke Putrajaya.

Ini yang PAS katakan "Tahalluf Siasi"??

Aku kata itu adalah "Bahalol Siasi".

Sumber : IsmetUlamRaja

1 comment:

  1. Bila memasak guna perisa
    Buat hidangan bersama kopi
    Bila nanti dah dapat kuasa,
    Kopiah akan diganti TOPI

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

The True Brothers

The True Brothers