Jadilah Sahabat Kulaan...

SEWA

SEWA

TRIP

TRIP
PAKEJ TRIP KE KRABBI, HATYAI TERMURAH...

Saturday 23 June 2012

Hairie Othman Bakal Ganti Bob Lokman Sebagai Ustaz Pas???...


Sedang gua belek-belek apa yang ada dalam fb gua hari ni, tetiba gua jumpa satu gambar yang menarik perhatian gua. Puas gua cuba belek dan perhatikan sampai gua cari kanta tengok dengan dekat dan besar. Betul ker apa yang gua lihat ni. Ternyata apa yang gua lihat adalah nyata. Patut ler muka mcam 'familiar' jer, rupa-rupanya artis yang dah di senja karier lakonan.

La.... Sapa lagi kalo bukan Hairie Othman yang terkenal dengan lakonannya sebagai "Leftenan Adnan". Kalo diikutkan berdasarkan maklumat yang terdapat dalam gambar ni, gambar ini diambil masih baru lagi. Gambar bertarikh 20 Jun 2012 jam 9.00 malam di satu lokasi tapi yang pasti dalam kawasan Batu Gajah, Perak.

Mungkin beliau sudah mendapat hidayah seperti rakan seperjuangan beliau Ustaz Bob Lokman untuk menyertai Pas dan InsyaAllah tak lama lagi beliau bakal bergelar Ustaz Hairie Othman kerana orang-orang Pas ni memang biasa mengiktiraf seseorang sebagai ustaz sesuka hati.


Jadi, nasihat gua kepada artis di luar sana yang mahu jadi ustaz atau ustazah "SEGERA", jangan malu-malu cepat-cepat isi borang ahli Pas. Tak

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

The True Brothers

The True Brothers