Jadilah Sahabat Kulaan...

SEWA

SEWA

TRIP

TRIP
PAKEJ TRIP KE KRABBI, HATYAI TERMURAH...

Monday 25 June 2012

Artis Mula Masuk Pas Kerana Pangkah Pas Masuk Syurga...



Pas terima artis yang pernah ditangkap khalwat jadi penceramah Pas kini boleh berbangga dengan kemunculan seorang lagi artis yang kian diketepikan oleh dunia seni hiburan untuk menjadi penceramah mereka. Pas kini bolehlah dikatakan sebagai lubuk buat artis-artis yang mahu bertaubat dan mencari jalan cepat ke "Syurga PAS"

Pelakon ini dulunya pernah terpalit dengan isu ditangkap khalwat di Langkawi suatu ketika dahulu , kini memilih Pas untuk membersihkan dirinya. Baguslah, pemimpin besar dalam PAS dulunya pun pernah ditangkap dengan bini orang. Sesuai sangatlah dengan kemasukan dalam Pas. Kalau buat salah apa-apa, senang nak minta ampun kerana ada orang boleh ampunkan. 

Macam yang terjadi kepada ADUN Pas kawasan Selinsing yang ditangkap membuat maksiat dengan bini orang dalam keretapi dulu ALOR STAR: Dua pelakon lelaki drama popular ditahan penguat kuasa Pejabat Agama Daerah Langkawi kerana dipercayai berkhalwat dengan dua wanita di sebuah bilik hotel di Kelibang, dekat Kuah, Langkawi. Pasangan mereka tidak terbabit dalam lakonan dan menetap di Langkawi dan dipercayai sudah lama mengenali seorang daripada pelakon lelaki itu.



Dua pelakon itu masing-masing sudah beristeri dan mempunyai anak di Kuala Lumpur, manakala pasangan mereka berusia 24 tahun. Seorang daripadanya tidak bekerja dan seorang lagi pengurus sebuah butik kecantikkan di pulau berkenaan. Difahamkan, pelakon itu menyewa bilik berkenaan kerana sedang menjalani penggambaran drama di pulau itu. Seorang daripada pelakon lelaki terbabit pernah memegang peranan utama dalam sebuah filem berunsur patriotik manakala seorang lagi lebih dikenali sebagai hero drama bersiri. 

Kedua-dua mereka sudah beristeri serta mempunyai anak. Katanya, kedua-dua wanita itu berusia 24 tahun dan seorang daripadanya adalah pengurus di sebuah butik kecantikkan manakala seorang lagi ibu tunggal dan tidak terbabit dengan dunia lakonan. “Pada mulanya, kedua-dua pelakon lelaki itu enggan bekerjasama apabila diminta menyerahkan kad pengenalan malah cuba melarikan diri tetapi berjaya dikawal lima penguatkuasa Padal yang mengepung bilik itu.

“Mereka akhirnya mengalah dan merayu supaya dibebaskan kerana bimbang perkara berkenaan akan diketahui isteri masing-masing dan periuk nasi mereka akan terjejas,” katanya. Saiful Aswad berkata, dua pelakon itu turut mendakwa baru mengenali dua wanita terbabit tetapi dinafikan pasangan mereka yang mendakwa sudah lamamengenali kedua-dua pelakon berkenaan dan sering bertemu jika ada kelapangan."

p/s : begitu mudahnya mahu membersihkan dosa dan masuk syurga... masuk jer Pas atau pangkah jer Pas... Itulah fatwa sesat Pas... Astagfirrullahal azim.......

2 comments:

  1. alhamdulilah bro masuk pas...kami anak perantau yg dulu ya ahli umno pun skang dah masuk pas ..ilang kepercayaan pada parti sekular umno.......dekat kl ni dah nampak masalah umno ni.....
    tumbang kan umno pada pru 13 ni...

    ReplyDelete
  2. sapa yg fitnah sape ni. hairi tak ckp pun msuk pas msuk syurga...dia kate sy tak lah sejahil tu nk ckp msuk pas msuk syurga..dia nk berjuang ke arah agama. kalau nk reka citer pun jgn la lbh2

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

The True Brothers

The True Brothers