Jadilah Sahabat Kulaan...

SEWA

SEWA

TRIP

TRIP
PAKEJ TRIP KE KRABBI, HATYAI TERMURAH...

Thursday 15 November 2012

Membongkar Agenda Jahat DAP - Perlembagaan Persekutuan Diharamjadahkan....


UNDANG-UNDANG Anti Lompat parti yang DAP luluskan dalam sidang Dewan Undangan Negeri Pulau Pinang adalah pencabulan pertama yang mereka lakukan terhadap Perlembagaan Persekutuan dan membuktikan bahawa agenda DAP untuk merubah,menghapus dan memansuhkan segala peruntukan undang-undang dalam Perlembagaan Persekutuan adalah benar sekiranya mereka menang dalam PRU13 ini dengan memperalatkan PAS serta PKR

Niat jahat DAP terserlah bilamana mereka sanggup dan tanpa rasa bersalah melanggar dan menodai segala peraturan yang telah ditetapkan sejak zaman Merdeka hingga ke hari ini dan memperjelaskan lagi niat sebenar mereka apabila melancarkan treler (lori panjang) dengan berslogankan Bersih Malaysia dan undang-undang anti lompat adalah permulaan kepada gerakan ini.

PAS dan PKR hanya menjadi Pak Turut serta diperbodohkan oleh DAP apatah lagi mereka dipergunakan untuk memecahbelahkan seluruh perpaduan kaum di dalam Negara ini bagi melengkapkan agenda jahat politik DAP untuk menggulingkan kerajaan sedia ada dan tanpa pengetahuan seluruh orang Melayu dalam negara ini,DAP telah memeteraikan sumpah janji mereka untuk menjadikan Kristian sebagai agama rasmi Malaysia.

Perlembagaan Persekutuan akan dimansuhkan dan digantikan dengan Peristiharan baru dengan menjadikan Malaysia sebuah negara republik dan paling pasti mereka akan menukarkan YDP Negeri Pulau Pinang bukan dari kalangan orang Melayu.

DAP hanya menyertai PAS dan PKR hanya untuk menang PU13 dan ketika ini tembelang DAP makin terdedah satu persatu ,setelah berjaya memperkudakan PAS dan PKR, mereka sudah berani menyentuh hal ehwal agama Islam serta keistimewaan orang-orang Melayu.Mereka jadi berani dan yakin kerana percaya orang Melayu islam sudah tidak ada apa-apa lagi kerana bangsa ini sedang berpecahbelah.

Kerana pecahbelah inilah yang memudahkan segala kerja-kerja jahat mereka dan bila mereka berjaya menghapuskan Perlembagaan Persekutuan sekaligus akan menghapuskan sistem beraja dan banyak lagi seperti yang mereka meterai termasuklah tidak akan membenarkan azan dilaungkan,pertandingan Tilawah Al-Qur`an akan dihapuskan,perkahwinan campur antara agama akan diluluskan tanpa perlu menukar agama masing-masing dan paling malang untuk orang Melayu lagi bila Bahasa Inggeris dan Cina akan digunakan sebagai bahasa kebangsaan.

Perjuangan DAP yang berjaya memperbodohkan orang Melayu dalam negara ini,berjaya memperbodohkan alim ulama dan rakyat yang kononnya terpelajar adalah membantu DAP untuk memusnahkan negara bangsa yang UMNO perjuang serta pertahankan selama ini.

Atas nama pakatan apa sekalipun,perjuangan DAP adalah Malaysia Malaysian malah gabungan mereka dengan PKR maupun PAS hanyalah untuk merebut kuasa bagi menggulingkan kerajaan sedia ada. Bermula dengan isu kalimah Allah,DAP akan terus menunjukkan belang mereka untuk menghina Islam termasuklah akan memansuhkan pelajaran agama Islam di sekolah dan akan dibenarkan sekiranya bahasa Cina dan Hindu juga turut dijadikan mata pelajaran utama.

Perjuangan DAP yang didedahkan lagi adalah mahu status agama anak tidak akan dicatatkan dalam kad kelahiran dan akan ditentukan apabila anak tersebut telah mencapai umur 18 dan banyak lagi pendedahan lain seperti mana mereka mahu membubarkan Rejimen Askar Melayu DiRaja,merubah lagu NegaraKu,syarikat GLC akan diterajui oleh orang-orang yang bukan melayu.
Sekiranya DAP berjaya dan PAS serta PKR terus menjadi bodoh serta bahalol,kegemilangan Islam dan keperkasaan Melayu selama ini hanya tinggal nama semata-mata apabila DAP akan menghapuskan Majlis Agama Islam untuk digantikan dengan Majlis Di Antara Agama dan pasti Menteri Hal Ehwal Agama akan terdiri dari orang Cina ataupun India.

Mereka boleh menggunakan wang zakat sewenang-wenangnya termasuklah untuk orang-orang yang bukan Islam dan lihat sahajalah pernah berlaku di Pulau Pinang,wang zakat diagihkan di dalam tokong kepada orang-rang Melayu dan di Perak,Cina DAP pernah memohon wang zakat Perak untuk diagihkan kepada bangsa mereka.

Atas sifat mereka yang dilihat menyokong gerakan komunis,DAP juga dilihat akan membawa balik Chin Peng ataupun tokoh-tokoh komunis lain dan mereka ini akan diangkat oleh DAP sebagai pejuang negara.

Melayu yang betreusan menyokong dan sanggup mati mempertahankan DAP ini adalah bangsa yang kotor jiwaraganya kerana DAP telah menetapkan agenda mereka termasuklah mengurangkan kakitangan kerajaan dan guru berbangsa Melayu malah mahu Panglima Angkatan Tentera Malaysia serta Ketua Polis Negara bukan orang Melayu ataupun India,mereka mahu bangsa mereka untuk jawatan itu.

Kita bukan sahaja akan menyambut ataupun diberikan cuti umum untuk Harai raya tetapi akan turut menyambut Good Friday dan Sister`s Day kerana kedua hari ini akan diberikan cuti umum dan bagi memperkukuhkan lagi kuasa mereka kalau ini tidak disekat oleh orang-orang Melayu,DAP akan membuat persempadanan semula mengkiut jumlah pengundi Cina.

Untuk menyekat gerakan DAP ini, orang-orang Melayu di dalam Negara ini tidak ada dua pilihan.Mereka cuma ada satu pilihan iaitu bersatu dan bangkit untuk menentang agenda jahat DAP ini malah sebarang usaha untuk menghuru harakan Negara perlu ditentang habis-habisan walaupun terpaksa mempertaruhkan nyawa sekalipun.

Cina DAP sudah tunjukkan belangnya dan kita tunggu bila pula Melayu mahu tunjuk belang Melayu yang menjadi asas kepada negara ini.Tanpa mengira anutan parti asalkan ianya bernama Melayu, jangan dibiarkan walau seincipun tanah ini menjadi milik Cina DAP..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

The True Brothers

The True Brothers