Jadilah Sahabat Kulaan...

SEWA

SEWA

TRIP

TRIP
PAKEJ TRIP KE KRABBI, HATYAI TERMURAH...

Wednesday 14 November 2012

Mencari Simpati AL Arqam Setelah Gagal Meraih Simpati Hizbut Tahrir....


Rupanya dalam sibuk meletakkan hukum mengkafirkan umat Islam sendiri, ahli Pas ni juga menjalankan kerja bawah tanahnya untuk meraih simpati dari pelbagai pertubuhan menggunakan nama Islam. Bijak ke bangang diorang ni? Dah kafirkan semua orang disekeliling diorang, dengan muka tak malunya boleh pergi mintak tolong untuk sokong parti sendiri.

Tahun lepas Pas ada buat kunjungan hormat ke Khilafah Centre di Bangi, diorang cakap Pas dan Hizbut Tahrir bergerak dalam satu parti. Siap mintak Hizbut Tahrir undi Pas lagi tu. Tapi silaplah sebab Hizbut Tahrir memang takkan undi dalam demokrasi. Maka pulanglah Pas dengan muka kecewa masam mencuka bila kena tamparan hebat dari Hizbut Tahrir.

Kini Pas telah melihat kesatuan Aurad Muhammadiah sebagai satu lagi platform Islam. Apa itu Aurad Muhammadiah? Itulah Al Arqam atau kita sebut kini dengan nama Gglobal Ikhwan. Pas tahu status Global Ikhwan, tapi disebabkan bernafsu sangat nak menang .... Semua tu ditolak ketepi.

Malangnya bila diorang semua kantoi apabila serbuan dibuat keatas mereka. Sayang sekali bila media dah tahu, memang pecah lobanglah gerakan bawah tanah mereka. Kita kena sedar, bahawa Pas tidak akan mengiktiraf kita sebagai orang Islam selagi tak isi borang kealian Pas.

Apa beza mereka dengan Yahudi dan Nasrani? Tak ada bezanya.. Sebab Yahudi Nasrani tidak akan redha dengan orang Islam selagi tidak mengikut jalan mereka. Pas pula? Fikirlah wahai pembaca....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

The True Brothers

The True Brothers