Jadilah Sahabat Kulaan...

SEWA

SEWA

TRIP

TRIP
PAKEJ TRIP KE KRABBI, HATYAI TERMURAH...

Thursday 15 November 2012

Wira Perkasa Mengamuk Depan Balai Polis Dang Wangi Pasal Irene????....




Petang tadi sekitar jam 3, Wira Perkasa Malaysia membuat laporan polis di Balai Polis Dang Wangi terhadap Irene Frenandes yang dilaporkan menerbitkan artikel berunsur menghasut...

Kat bawah ni kenyataan penuh laporan polis tersebut :

"Saya, Irwan Fahmi Ideris no. KP : 770820085849, selaku Ketua Wira Perkasa Malaysia, semalam (14 November 2012) saya terbaca dalam satu portal berita internet, 'The Malaysian Insider' www.themalaysianinsider.com di Grand Season Hotel, Jalan Pahang, Kuala Lumpur, membuat satu laporan terhadap Irene Frenandes (Tenaganita), yang dalam kenyataan beliau menekan supaya orang-orang Melayu Islam diberi hak untuk memilih agama serta mahu menghapuskan hak-hak Bumiputera (153). Saya terbaca kenyataan ini di dalam 'Malaysia Insider'.

Tujuan saya membuat laporan ini adalah kerana ini adalah secara terang-terangan kenyataan tersurat dan tersirat yang membawa maksud hasutan yang akan membawa negara kita huru-hara. Kenyataan beliau juga mempunyai niat jahat, secara tidak langsung bertujuan membawa kepada pemindaan Perlembagaan Persekutuan.

Kami juga bimbang keselamatan terhadap Irene Frenandes kerana mungkin ada ekstrimis agama atau bangsa Melayu tampil dan mungkin, akan mengganggu keselamatan beliau. Dengan ini saya serta kepimpinan Wira Perkasa Malaysia menggesa tindakan tegas dan keras diambil oleh pihak-pihak berkuasa kerana kenyataan beliau membawa mudarat kepada negara dslam masa terdekat dan panjang."
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

The True Brothers

The True Brothers