Jadilah Sahabat Kulaan...

SEWA

SEWA

TRIP

TRIP
PAKEJ TRIP KE KRABBI, HATYAI TERMURAH...

Sunday 3 March 2013

[Panas!!!] Lori Jelajah Pas Hijack Crowd Pesta Buku Di Bangunan Perbadanan Putrajaya... @NajibRazak @TengkuAdnanreal @TanSeriAseh @tunfaisal











Petang ni geng KN sekali lagi berjaya mengesan Lori Jelajah Pas di hadapan bangunan Perbadanan Putrajaya setelah pagi tadi lori jelajah membuat onar di hadapan Mydin Presint 14. Lori jelajah Pas ini akan berada di lokasi yang telah sedia ada "crowd" seperti di Mydin Presint 14 dan di hadapan bangunan Perbadanan Putrajaya yang kini sedang berlangsungnya Pesta Buku di Auditorium Cempaka Sari, Bangunan Perbadanan Putrajaya. Cerita penuh sila klik http://kulaanniring.blogspot.com/2013/03/gempar-beribu-penduduk-putrajaya.html?m=1

Walaupun ramai pengunjung ke bangunan ini namun semua pengunjung dan orang ramai lebih berminat menuju ke Pesta Buku daripada membuang masa duduk tengok lori Pas ni. Sudah tentu Pas akan mendakwa ramai orang hadir ke lori jelajah Pas ini tetapi hakikatnya mereka adalah pengunjung yang datang ke Pesta Buku yang terpaksa melalui lori Pas menuju ke kenderaan yang di parking di sebelah bangunan.

Lori jelajah Pas cuba untuk parking di sebelah Karnival Wow anjuran Perbadanan Putrajaya yang sememangnya crowd dan pengunjung agak ramai. Tapi mungkin kerana kawalan yang agak ketat menyebabkan lori jelajah Pas terpaksa mencari mangsa crowd lain untuk menunjukkan kononnya ramai rakyat datang ke lori Pas. Tapi hakikatnya penduduk Putrajaya dan penduduk luar Putrajaya yang datang ke sini pun tidak memberi sambutan.

KN berani cabar kalau lori jelajah Pas ini memilih lokasi lain terutama lokasi sendiri, KN jamin hanya petugas lori Pas dengan drebar jer la yang ada. Inilah contoh tindakan terdesak Pas yang buat program syok sendiri. Lebih menyedihkan program lori jelajah ini tidak mendapat sokongan PKR dan DAP bila tiada satu pun muka DAP ngan PKR yang datang. Yang ada adalah muka yang sama ketika lori Pas ini datang ke Mydin Presint 14.

p/s : dah la Pas... pi balik la... orang Putrajaya dah tak sokong korang pun... kalo sokong pun itu orang luar...
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

1 comment:

  1. Memang muka tembok..
    Baik buat kempen lelong putera jaya...
    PAS for BAHALOL...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

The True Brothers

The True Brothers