Jadilah Sahabat Kulaan...

SEWA

SEWA

TRIP

TRIP
PAKEJ TRIP KE KRABBI, HATYAI TERMURAH...

Saturday 30 November 2013

Panas!!! Luahan Hati Ustaz Kazim Kerana Dihina Selepas Dilantik Ahli MT Umno!!! @_UstazKazim


Belum pun sampai sehari namanya diumumkan sebagai Ahli Majlis Tertinggi Umno, pendakwah terkenal, Ustaz Mohammad Kazim Elias atau lebih dikenali sebagai Ustaz Kazim telah dilemparkan pelbagai kata tohmahan daripada pihak-pihak yang tidak bertanggungjawab.

Ada yang mengelarkan beliau sebagai gila kuasa, gila pangkat, gila harta dan sebagainya.

Selepas menyedari dirinya dihina dan difitnah sedemikian rupa, pantas sahaja Ustaz Kazim memberikan penjelasan kepada pihak-pihak yang busuk hati dengan perlantikannya itu menerusi laman Facebooknya.

Antara lain, Ustaz Kazim menulis, "Subhanallah, saya pun terkejut saya dilantik, belum apa-apa dah kena maki. Saya ni sentiasa berlapang dada, janganlah tuduh tanpa melihat secara halus".

"Berhati-hatilah dalama berbicara. Apa tuan-tuan ingat saya kemaruk wang, kuasa dan pangkat? Apa salahnya doakan yang terbaik.

"Bila tiada orang agama, dikata teruk, bila orang agama dijemput pun dikata teruk, saya tak faham," luahnya lagi.

Selain itu, dengan pelantikannya itu, ramai yang mula membuat sangkaan bahawa Ustaz Kazim akan terus bersara dari memberikan ceramah agama kepada masyarakat di luar sana.

Mengulas mengenai perkara tersebut, Ustaz Kazim menjelaskan dia tidak sesekali akan meninggalkan bidang dakwah yang menjadi darah dagingnya sebaliknya selepas ini, beliau mahu lebih memberikan fokus memberikan dakwah di sekolah-sekolah selain di media-media seperti televisyen dan radio.

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

The True Brothers

The True Brothers