Jadilah Sahabat Kulaan...

SEWA

SEWA

TRIP

TRIP
PAKEJ TRIP KE KRABBI, HATYAI TERMURAH...

Monday 25 July 2011

Ambiga Derhaka Titah DYMM Agong

Inikah bakal pemimpin kita nanti...
Pengerusi perhimpunan BERSHIt 2.0 peguam murtad Ambiga telah melanggar 3 titah DYMM Agong kesayangan rakyat Malaysia ketika dipanggil mengadap ke bawah duli tuanku 4 hari sebelum perhimpunan BERSHIT 2.0 berlaku 9/7.

Apa 3 titah tuanku kepada hamba rakyat jelata terutama kepada si Ambiga ini :

1. Jangan mengadakan perhimpunan di jalanan terutama dalam kawasan ibukota.

2. Perhimpunan hendaklah dibuat di dalam stadium ( tapi DYMM Agong tidak menyatakan spesifik stadium mana terutama Stadium Merdeka).

3. JANGAN GUNA STADIUM MERDEKA

Perhatikan betul-betul kenyataan pembohongan Ambiga ini...


Dirgahayu Ke Bawah Duli Tuanku
Tak ada pun dinyatakan stadium mana yang DYMM Agong beri kebenaran berhimpun. Hanya dinyatakan “accepting the offer of the government to have a RALLY in a stadium, RALLY on the street WILL NOT take place…” Tapi lihatlah betapa kurang ajar dan besar kepalanya Ambiga yang rasa dia cukup hebat tambahan pula dibelakangnya menyokong penuh adalah orang Islam yang kononnya dulu nak menegakkan negara Islam tapi sekarang dah nak menegakkan negara bukan Islam pasal orang Islam boleh murtad nanti.

Rakyat yang menderhaka titah DYMM Agong macam Ambiga ni patut dihalau daripada negara ni, buang masa simpan dalam ISA. Makan minum nak kena bagi. Baik bagi kat rakyat lain yang lebih memerlukan. ini orang yang korang nak angkat menjadi pemimpin. ini bakal pemimpin yang direstui oleh PAS sebuah parti Islam kononnya. Fikir-fikirkanlah nasib anak cucu kita nanti....

Kulaan : Ampun Tuanku Sembah Patik Harap Diampun…

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

The True Brothers

The True Brothers