Jadilah Sahabat Kulaan...

SEWA

SEWA

TRIP

TRIP
PAKEJ TRIP KE KRABBI, HATYAI TERMURAH...

Monday 25 July 2011

Siri 1 : Datuk Zaki Bakal Mengisi Kerusi No2 Bahagian Putrajaya


Misi menawan Putrajaya...
Berdasarkan maklumat bawah tanah yang sahih, Datuk Zaki Ketua Pemuda Putrajaya berhasrat menentang jawatan kerusi no 2 Bahagian Putrajaya. Khabar angin yang sebelum ini kononnya Zaki berhasrat menentang jawatan no 1 adalah "test market" saja. Ini kerana jika pemilihan pemuda tahun depan Zaki akan habis usia sebagai calon Ketua Pemuda.

Inilah pemimpin yang tidurnya belum bangun-bangun lagi...
Kalo tidak dapat langgar kerusi no 2, Zaki masih bernafsu untuk duduk kerusi no 3 sebagai Naib Ketua Bahagian Putrajaya asal dapat duduk top 3 sudah la. Zaki tetap tak mahu duduk bawah daripada tu.

Perancangan line-up ini dibuat dan disusun dengan cantiknya oleh kumpulan yang menyokong beliau . Zaki sebagai Ketua Pemuda Bahagian Putrajaya juga jarang berada di dalam kawasan Putrajaya. Secara tidak langsung tiada program-program yang dibuat oleh pemuda bahagian sepanjang setahun dua ni. Berdasarkan cakap-cakap pemuda putrajaya termasuk exco bahagian yang mula merajuk dengan ketua mereka, jika Zaki pegang jawatan sayap pun tak turun akar umbi buat program apatah lagi jika duduk kerusi no 2. Bukan calang-calang position tu ooo.

Kulaan : aur guring hajak angahnyak....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

The True Brothers

The True Brothers