Jadilah Sahabat Kulaan...

SEWA

SEWA

TRIP

TRIP
PAKEJ TRIP KE KRABBI, HATYAI TERMURAH...

Sunday 25 March 2012

DAP Sedang Merangka Agenda Untuk Menipu Dalam Pilihanraya Umum Ke13???...


Dengan peti undi lutsinar, dakwat calit pada kuku, di mana lagi corak penipuan yang akan dilakukan oleh DAP?

Umum mengetahui DAP ADALAH PARTI PALING SIAL DAN CELAKA kerana gemar memanaskan hati orang Melayu dengan tindakan-tindakan mereka yang melanggar kedaulatan agama, bahasa apatah pula bangsa.

Para haiwan ternakan mereka yang terdiri dari Melayu PAS dan Melayu PKR telah mereka ketahui akan bermati-matian menyokong mereka walaupun diludah muka mereka oleh pemimpin DAP.


Contohnya kebencian ke atas polis yang disebarkan oleh group Facebook yang bernama We Support PKR & DAP yang menuai hinaan, cacian dan kata-kata kesat orang Cina ke atas Melayu secara keseluruhannya dengan menggelarkan orang-orang Melayu sebagai babi, tanpa mempedulikan di kalangan mereka juga terdapat Melayu yang dahagakan kuasa.

Melayu dayus PAS dan PKR hanya terpinga-pinga dan terus menjilat tapak kaki golongan cauvinis yang memandang Melayu Islam keseluruhannya dengan pandangan yang celaka.

Mereka menyebut kononnya Cina-cina ini tidak faham. Tetapi setelah bersama dengan DAP selama 4 tahun, pemahaman orang Cina terhadap orang Melayu dan rasa hormat mereka semakin hilang.

Inilah apa yang dibuat oleh PAS dan PKR selama ini.

Jadi bersiap-sedialah untuk menyaksikan PRU 13 yang paling kotor yang tersenarai menjadi agenda DAP kali ini

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

The True Brothers

The True Brothers