Jadilah Sahabat Kulaan...

SEWA

SEWA

TRIP

TRIP
PAKEJ TRIP KE KRABBI, HATYAI TERMURAH...

Sunday 25 March 2012

Anwar Ada Hati Konon Nak Berdebat Ngan Najib..!!


Berkokok dari Utara ke Selatan, dari Timur ke Barat oleh pencacai PR setiap kali melayari facebook dan group facebook. Ketua pembangkang Anwar Ibrahim hebat dengan pidatonya dan mereka juga mencadangkan supaya perdebatan diadakan antara Anwar dan Datuk Seri Najib. Apabila tidak dilayan permintaan mereka lalu mereka berkokok lagi sehingga ekor bergelumang najis.. Punyalah teruk bagai dilanda sawan babi..!! Hakikat tak perlu dibuang masa melayan kerenah sampah dan adalah lebih baik masa diberikan tumpuan untuk menjaga kebajikan terhadap rakyat.

Datuk Seri Najib berkata, keputusan ketua pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim yang enggan berdebat dengan blogger Raja Petra Kamaruddin di Kent, England adalah satu tindakan yang tidak konsisten. Perdana Menteri berkata, 'nampaknya dia (Anwar) tidak sanggup (berdebat dengan Raja Petra)," Kita mesti konsisten kita mengata kita mengamalkan demokrasi dan kita bersifat terbuka, yang mana dia selalu salahkan kerajaan dengan mengatakan kerajaan (Barisan Nasional) tidak demokratik dan tidak terbuka..


"Tetapi sebenarnya, kalau kita lihat dari segi tindakan mereka seperti tidak membenarkan sesetengah akhbar serta mengharamkan menghadiri persidangan akhbar mereka, apakah ini konsisten dengan apa yang diluahkan mereka selama ini," katanya pada sidang akhbar selepas merasmikan bangunan baru Sekolah Jenis Kebangsaan Cina Wan Hwa 2 yang bernilai RM9 juta di Menglembu Ipoh, Perak.

Beliau berkata demikian ketika diminta mengulas laporan akhbar yang melaporkan Raja Petra Kamaruddin mendakwa Anwar "chicken" (pengecut) setelah meminta penganjur "Forum WikiLeaks" untuk mengeluarkan nama Raja Petra dari senarai peserta forum itu yang berlangsung pada sabtu di Kent England.

Pssstt..ketua pembangkang nih ada "CONTOI TAK"..?

by : Mohd Noor

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

The True Brothers

The True Brothers