Jadilah Sahabat Kulaan...

SEWA

SEWA

TRIP

TRIP
PAKEJ TRIP KE KRABBI, HATYAI TERMURAH...

Tuesday 27 March 2012

Panas!!! Lagi Cerita Video Seks Chinadoll Anwar???...


Tiga rakan Islam yang bernama UMNO, PAS & PKR ke kedai makan di sebuah bandar.

Mereka dapati chef kedai itu sekarang adalah seorang yang dikenali bernama DAP. Si UMNO ini tahu chef DAP itu adalah tukang masak makanan khinzir yang terkenal di bandar mereka.

Si PKR ingin belanja kengkawannya itu makan steak pada hari itu. Maka selepas mereka order makanan itu, Si UMNO yakin makanan yang dihidangkan oleh tukang masak DAP itu adalah makanan yng tidak halal dan haram dimakan. UMNO melarang mereka memakan makan yang dihidang itu dan ajak mereka ke restoran yng lain.


Si PAS pula pada mulanya setuju dgn kawannya UMNO bahawa makanan mereka itu tidak boleh dimakan, tetapi si PKR dengan semangat dan memberi jaminan bahawa makanan yang disediakan itu halal.

Dengan seleranya si PKR pun menjamah makan itu, dan si PAS pula merasa was-was pulan tetapi demi mahu menjaga persahabatan dengan si PKR dan malu kepada chef terkenal itu dia pun makan dengan rasa mual.

Si UMNO merasa jijik dengan makanan itu dan tak sanggup berada di restoran Chef DAP itu, dia pun keluar dan pergi dari situ.

Si PKR begitu marah kerana si UMNO seperti menghinanya memakan makan yang dia anggap halal TETAPI HARAM itu.

BEGITULAH dengan suasana Politik sekarang, kalau kita dah yakin bahawa ANWAR telah melakukan Biseksual, yang haram tetap haram.. maka tidak layaklah menjadi PM.

Takkanlah nak "makan juga makanan yng di hidang, walaupun was-was ..kita haram mnejamahnya..apatah lagi kalau yakin makanan itu haram.".

2 comments:

  1. Si Umno pun berambus terus pergi kerestoran saudara angkatnya si MCA...siMCA juga chef terkenal dgn masakan khinzir dibandar tersebut.Tanpa rasa was2 siUMNO pun order makanan masakan chef siMCA tersebut.Kebetulan siPPP dan si MIC kawan sepejabat siUMNO pon sampai lalu mereka joint sekali dgn hidangan hebat.Apa yg istimewanya si MIC juga memesan 3 jug arak..lalu mereka pon minum sama2 dan mabuk.Semasa siUMNO sedang mabuk dia pon menulis artikel diatas..kesiannya siUMNO...

    ReplyDelete
  2. kikikiki...... betul2...sokong anon atas tu

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

The True Brothers

The True Brothers