Jadilah Sahabat Kulaan...

SEWA

SEWA

TRIP

TRIP
PAKEJ TRIP KE KRABBI, HATYAI TERMURAH...

Tuesday 27 March 2012

Panas!!! Pelajar Pro Mahasiswa Rampas Dokumen Dari TNC Dan Cuba Di Bawa Lari...



Perkara sebegini menimbulkan keraguan dalam diri remaja2 terutama. Atau kata lain "budak-budak berdarah muda" menjadi CONFUSE tentang : dimanakah terletaknya personaliti Islam setelah melaung-laung hebat dan gerun tentang Islam. Janganlah kita malukan diri dan paling penting agama.

Lihat dan nilailah sendiri perbuatan itu. Adakah ini yang diajar Islam? Pro-Mahasiswa, janganlah begitu rebellious, sehingga terlupa atau terlepas pandang tentang aspek2 penting seperti MENGHORMATI ORG TUA. Jangan kita jadi fanatik, tapi kita jadilah rasional.

JOM kita tenguk video di atas ini .. apa yang berlaku sebenarnya

Kejadian pembatalan calon yang seramai 11 orang adalah isunya apabila 11 orang ini didapati daripada kumpulan atau parti Pro-Mahasiswa UPM. Justeru, dengan keputusan begitu, satu demonstrasi telah diadakan untuk menarik perhatian yang berkenaan dengan harapan suara mereka didengar.


Sewaktu kejadian demonstrasi yang telah memasuki dalam surat khabar yang boleh dikenali sebagai "UPM tidak matang".

4 wakil dari parti tersebut mendapat peluang berjumpa dengan TNC UPM : Dr Fauzi.

Sewaktu perbincangan Dr Fauzi cuba menjelaskan procedure yang harus diikutinya kerana kesalahan akta yang telah dilakukan oleh kumpulan tersebut. Maka satu konversasi yang seperti di dalam video berlaku.

Sebuah fail yang dipercayai merupakan bahan bukti kepada persoalan mereka telah diserahkan oleh TNC UPM, Dr Fauzi kepada 4wakil tersebut.

Fail itu kemudian diambil/dirampas/dicuri (pilihlah mana-mana kata yang sesuai dengan penilaian anda) secara kasar dan terus bergegas keluar dengan cara yang kurang sopan/biadap. Maka kejadian itu mengundang tnc menyuruh pengawal keselamatan mengambil balik. Dan di situlah waktu dia meminta tolong seolah-olah dianiaya. Dan akhirilah video tersebut.

Lihat dan nilailah sendiri.......

Sumber : OhPemerhati

2 comments:

  1. Video nie telah lama diedarkan..TNC HEP UPM, Prof. Fauzi..perkara ini berlaku semasa pilihan raya kampus tahun lalu..

    ReplyDelete
  2. Take a beer... Take a beer...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

The True Brothers

The True Brothers