Jadilah Sahabat Kulaan...

SEWA

SEWA

TRIP

TRIP
PAKEJ TRIP KE KRABBI, HATYAI TERMURAH...

Saturday 7 April 2012

Editor Harakah Frust Bila Penduduk Putrajaya Tidak Jadi Bakar Akhbar Harakah???...sabar bro


Semalam gua ada keluarkan entri pasal kemarahan penduduk Putrajaya terhadap penyebaran Akhbar Harakah ke rumah-rumaRrrh kediaman di sekitar Putrajaya [KLIK SINI STORY PENUH]. Jam 12.26 tengahari, wakil Harakah telah mengeluarkan artikel terkini (gua ternampak YDP Pas Putrajaya terkial-kial cuba mengambil gamar secara tersembunyi, gua ada gambar sebagai bukti) berkenaan kononnya penduduk Putrajaya bakal membakar akhbar lidah Pas tu di Medan Selera Presint 8 ((hadapan kedai makan kepunyaan YDP Pas Putrajaya pulak tuh.

Tup tup takda pun berlaku insiden pembakaran seperti yang dilaporkan oleh HarakahDaily. Cuma apa yang dilakukan oleh penduduk hanyalah mengoyakkan akhbar tersebut sebagai melahirkan rasa tidak puas hati mereka. Tanpa membuang masa HarakahDaily.net terus memusing cerita kata penyebaran harakah tersebur telah berjaya.

Khas buat editor Harakah.... cer lu baca apa sebenarnya yang berlaku kat blog member gua Hak Malaysia...


Seperti yang dijangka Parti Islam Se-Malaysia (PAS) mendabik dada mengatakan penyebaran fikrah PAS melalui pengedaran HARAKAH telah berjaya. Tetapi diingatkan bahawa Belia Putrajaya SAYANG BANDAR PUTRAJAYA, jawapan jelas bahawa kami MENYOKONG HASRAT KERAJAAN didalam menjadikan Putrajaya model aspirasi pembangunan bandar hijau.




Sebab itu kami tidak membakar HAKARAH yang diberikan percuma oleh PAS Putrajaya pada waktu yang lepas. Fikrah yang dibawa jelas dilihat hanyalah untuk merosakkan pemikiran Penduduk Putrajaya. Janganlah hendak menang dengan cara yang kotor. Pengundi tahu bagaimana menilai pergerakkan kotor PAS Sendiri

3 comments:

  1. Bagus gak kalau PAS edarkan harakah setiap hari. Lepastu penduduk kumpul harakah tu dan jual kepada apek "surat kabar lama".

    kita kumpul harakah untuk dikitar semula dengan nilai seposen sejengkal.

    ReplyDelete
  2. Paper harakah ni sesuai untuk dijadikan pengelap najis dari buntut cina rasis DAP.

    ReplyDelete
  3. Harap program sebegini dapat ditambah lagi jumlah Harakah yang hendak dikoyak antara 1000 hingga 5000 naskah. Kalau boleh buat setiap minggu. Masa, tempat dan waktu yang paling sesuai nak buat ialah pada hari Jumaat,jam 5.00 Petang di tapak Pasar Malam di Presint 2 depan MOF sebab masa tu orang ramai samada dari dalam dan luar Putrajaya.

    Sekian, terima kasih

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

The True Brothers

The True Brothers