Jadilah Sahabat Kulaan...

SEWA

SEWA

TRIP

TRIP
PAKEJ TRIP KE KRABBI, HATYAI TERMURAH...

Wednesday 30 October 2013

Jentera Pas Bengang Pondok Panas Kurang Sambutan #PRKSgLimau #BeraniHijrah


Kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah pecah perut ni bila tengok gambar pondok panas Pas kat Kabu 10 Sg. Limau semalam bila tayangan kempen oleh calon Pas tidak mendapat sambutan langsung oleh penduduk setempat terutama pengundi DUN Sg. Limau.

Ini bukti nyata bahawa pengundi dan penduduk Sg. Limau menolak calon Pas pada pilihanraya kali ini bila mana dikatakan calon Pas, Mohd Azam adalah sekutu kuat kem Phahrolrazi yang merupakan "team" dalam Pas yang tidak menyukai Ustaz Azizan serta kem beliau termasuk penduduk Sg. Limau yang menjadi penyokong kuat Ustaz Azizan.

Bukan pondok panas ini sahaja kosong tetapi banyak lagi kawasan-kawasan lain yang pondok panas Pas dalam PDM Sg. Limau ni. Yang meramaikan pondok panas Pas ni hanyalah jentera-jentera Pas dari luar kawasan jer.


Inikah yang pembangkang laung-laungkan kononnya mereka mampu mengekalkan DUN Sg. Limau ditangan Pas dengan calon team Phahrolrazi yang memang terang-terangan memusuhi Ustaz Azizan sepanjang hayat beliau masih hidup.

Tapi demi untuk meraih undi Pas terutama kem Ustaz Azizan dan kaum keluarga beliau, pemimpin Pas sanggup berbohong kononnya calon Pas ini saudara rapat denga arwah Ustaz Azizan. Pembohongan demi pembohongan sanggup Pas lakukan hanya semata-mata mahu mendapatkan kuasa.

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

1 comment:

  1. puak pas di sana rileks ja, kata kubu kuat depa, yang dok nampak kalut puak umno bn ja, berjuta duit peruntukan di salurkan..menang belum tentu, duit dah habis banyak dileburkan.apa pun semoga bn perolehi kemenangan.rakyat sana xpedulik pun nak p ceramah ka apa ka,sampai masa prk tau la depa nak pangkah sapa di hati mereka

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

The True Brothers

The True Brothers