Jadilah Sahabat Kulaan...

SEWA

SEWA

TRIP

TRIP
PAKEJ TRIP KE KRABBI, HATYAI TERMURAH...

Monday 28 October 2013

Kantoi!!! Pas Terdesak Sampai Sanggup Manipulasi Ayah Jamil Khir!!! #PRKSgLimau #BeraniHijrah


Ini satu lagi bukti tindakan terdesak Pas untuk meraih simpati pengundi DUN Sg. Limau yang sudah memperlihatkan penolakkan terhadap calon Pas, Ustaz Azam Samad Ketua Pemuda Pas Jerai. Jentera siber pembangkang mula memainkan cerita kononnya ayah kepada Ahli Parlimen Jerai, Jamil Khir sanggup mendoakan agar calon Pas memperolehi kemenangan.

Tapi cerita sebenarnya yang telah dimanipulasi adalah Naib Presiden Pas, Mahfuz Omar datang ke rumah Haji Baharom bersama calon Pas Mohd Azam di Kampung Sedaka. Ketika ziarah tersebut Mahfuz dan Azam membaca doa kononnya untuk mendoakan semoga Haji Baharom disembuhkan dari sakit. Haji Baharom yang terlantar lumpuh akibat serangan angin ahmar hanya mampu mendoakan sahaja.

Apa lagi, gambar dan video peristiwa ini lantas di "spin" oleh macai jentera siber dengan membuat cerita yang bohong dan menipu demi untuk mengelirukan penduduk dan pengundi Sg. Limau.

Itu lagi satu cerita bohong yang dicipta Pas dengan harapan pengundi menyokong calon Pas apabila mereka merasakan sokongan pengundi kepada Pas semakin merosot kerana calon Pas adalan salah seorang dari kem Phahrolrazi yang banyak menghentam, memfitnah dan bermacam lagi dalam usaha menjatuhkan Ustaz Azizan semasa beliau sakit.

Inilah perangai sebenar Pas yang sanggup buat apa saja asalkan dapat menipu rakyat demi mengejar kuasa.

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

The True Brothers

The True Brothers