Jadilah Sahabat Kulaan...

SEWA

SEWA

TRIP

TRIP
PAKEJ TRIP KE KRABBI, HATYAI TERMURAH...

Wednesday 30 October 2013

Gempar : Kesian Ustaz Kazim Diugut Baling Telur Di #PRKSgLimau!!! #BeraniHijrah





Semalam bertempat di RTC Simpang 3 Sg. Limau telah berlangsung ceramah Ustaz Kazim yang dihadiri lebih dari 5 ribu penduduk setempat. Ceramah yang berlangsung lebih dari sejam ini menerima sambutan baik dari penduduk Sg. Limau termasuk pengundi dari kedua belah pihak.

Dalam ceramahnya beliau sekali lagi menegaskan bahawa beliau bukanlah penceramah bagi mana-mana parti politik sekadar memenuhi jemputan sahaja dan menjadi sebahagian daripada tanggunggjawab beliau berdakwah dan berceramah sejak 23 tahun lepas. Ustaz Kazim juga melahir rasa kecewanya bila beliau dilabelkan sebagai penceramah kerajaan hanya kerana isi kandungan ceramahnya tidak mengikut selera pembangkang. Menurut beliau lagi, beliau hanya menyatakan apa yang benar dan cuba untuk menyedarkan masyarakat tentang bahaya bila mana politik menggunakan Islam sebagai perisai.

Disebabkan ceramah beliau yang tidak mengikut selera penyokong pembangkang maka beliau dicop ustaz BN sehingga menerima pelbagai ugutan, cacian dan fitnah. Inilah sikap buruk penyokong pembangkang terutamanya Pas yang tidak boleh menerima hakikat jika ada ustaz yang memberi hujah dan pandangan yang tidak mengikut selera parti mereka.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

The True Brothers

The True Brothers