Jadilah Sahabat Kulaan...

SEWA

SEWA

TRIP

TRIP
PAKEJ TRIP KE KRABBI, HATYAI TERMURAH...

Saturday 8 February 2014

Pemimpin BN Masih #syoksendiri Walaupun Nak Dekat #PRKKajang??? @NajibRazak @ahmadmaslan



Gendang perang pilihanraya kecil DUN Kajang sudah dipalu, hulubalang dan tentera sudah bersemangat mahu turun ke gelanggang pertempuran. Tapi adakah panglima perang sudah bersedia memimpin hulubalang dan tentera bertempur dalam satu peperangan yang penuh signifikan dalam senario geopolitik negara. Adakah pemimpin BN masih "lena diulit mimpi" atau mereka sengaja memejamkan mata seolah-oleh tidak tahu apa yang berlaku disekeliling mereka. 

Lampiran di atas yang gua kongsikan menceritakan segala-galanya betapa pemimpin BN masih "lena diulit mimpi" sedangkan pemimpin pembangkang seperti Anwar Ibrahim, Rafizi, Lim Kit Siang, Tian Chua dan Nik Nazmi lebih mendominasi dunia media sosial sekarang. Dominasi ini masih jauh untuk pemimpin BN kita menyainginya jauh sekali mahu mengatasi. 
Namun begitu bukan semua pemimpin BN yang boleh kita kategorikan sebagai mereka yang masih "lena diulit mimpi". Peranan mereka dalam menyaingi pemimpin pembangkang di dunia media sosial perlu diberi pengiktirafan kerana sekali pun masih tidak mampu mengatasi tetapi hampir menyaingi sudah dikira bagus seperti Ahmad Maslan, Shabery Cheek dan KJ sendiri. Tetapi persoalan yang bermain dalam kepala hotak ni... "MANA PEMIMPIN YANG LAIN???"







kat bawah nie gua kongsikan senarai artikel sahabat-sahabat blogger lain yang berkongsikan pandangan dan pendapat mengenai pemimpin BN yang masih "lena diulit mimpi"...


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

The True Brothers

The True Brothers