Jadilah Sahabat Kulaan...

SEWA

SEWA

TRIP

TRIP
PAKEJ TRIP KE KRABBI, HATYAI TERMURAH...

Tuesday 26 July 2011

Mat Sabu Kata "Kita Jumpa Di Court..."

sumber : Harakah bil 1660 25-28 Julai 2011
"Semua apa yang polis paparkan tidak benar, gambar kereta polis yang merempuh saya yang sedang membonceng motosikal tidak kelihatan dalam gambar kerana Pajero milik polis berada di hadapan."

"Doktor yang merawat saya sendiri boleh jadi saksi keadaan sebenar kaki kanan yang dirawat. Cuma polis saja yang pandang ringan sebab terlalu ikut kata tuan mereka tanpa bersikap adil, telus dan cekap."

"Bagi menangkis tohmahan polis, saya sudah pun mengarahkan peguam PAS, Hanipa Maidin untuk menyaman Pengarah Keselamatan Dalam Negeri, Dato' Saleh Mat Rashid yang melemparkan tuduhan, menghina dan memfitnah saya."

-MOHAMAD SABU, Timbalan Presiden PAS, Harakah Bil 1660 25-28 Julai 2011-





Dia buat dah... dia buat dah... dah kantoi malu satu alam semesta dah tau rahsia Mat Sabu kaki kencing kaki pembohong kaki penipu kaki auta kaki putar belit dan macam-macam kaki lagi la...

Jawapan yang sebenarnya bagi kenyataan Mat Sabu adalah :-

"Semua yang polis paparkan adalah BENAR, bukan polis rempuh motosikal saya. Saya yang celok tak lepas. Bangang betul rider saya tu, kata mat rempit tersohor di KL."

"Doktor saya boleh jadi saksi tapi masalahnya doktor yang merawat saya sorang jer. Kalo ikut Islam kena bawak 4 orang saksi macam kes video seks a***r."

"Saya sebenarnya malas nak saman-saman ni takut lak nanti saya kalah kes mahkamah naya saya. Nanti masa pemilihan Presiden Parti PAS dia orang guna isu nie malu saya."


Kulaan : Kao ni pang kada wagas-wagas lagik...




1 comment:

  1. dia ajak orang jumpa di Court.....berjam-jam orang tunggu...siap belasan peguam yang ternama nak sokong dia....tak kunjung tiba....orang tak puas hati...peguam dia terus sms kat dia....

    Peguam:"salam sheikh, ada kat mana?"
    Mat Sabu: "Ada kat Court lah!!! korang ada kat mana?"
    Peguam: " kami kat Court lah ni" dah berjam-jam tunggu ni...sheikh ada kat mana?
    Mat Sabu: saya ada kat Court Mammort lah...

    hahhhahah...lawak dari Mat Sabuu....huhu

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

The True Brothers

The True Brothers