Jadilah Sahabat Kulaan...

SEWA

SEWA

TRIP

TRIP
PAKEJ TRIP KE KRABBI, HATYAI TERMURAH...

Sunday 4 March 2012

Gempar!!! Anak Muda Mengamuk Kat BNYouthMusic???... @NajibRazak @Khairykj @razaliibrahim @jamawijaafar @tunfaisal


Gempar satu The Curve bila anak muda berkumpul beramai-ramai buka setakat 10 20 orang, bukan takat 100 200 orang, tapi beribu anak muda berkumpul dan berhimpun di The Curve, Mutiara Damansara hari ini.

Tanpa membuang masa Kulaan pun bergegas ke sana untuk mengetahui apa sebenarnya yang berlaku bila Kulaan dimaklumkan anak-anak muda sekitar KL dan Lembah Kelang berkumpul di sana.

Setibanya di sana, Kulaan dapati beribu manusia katogeri muda belia berkumpul di depan McDonald. Mereka menjerit, berteriak dan menyanyi. Apa ke jadahnya budak-budak nie.


Oooooo... Baru le Kulaan tahu kisah sebenarnya. Rupa-rupanya anak muda ini menonton program mencari bakat-bakat muda dalam bidang nyanyian iaitu BN Youth Music 2012 anjuran Pergerakan Pemuda UMNO dan BN.

Laaaa... Ingatkan budak-budak nie mengamuk pasai apa tadi. Rupa-rupanya mengamuk sebab terlalu teruja melihat peserta akhir membuat persembahan masing-masing.

Program ini khabarnya akan turut dihadiri oleh PM, DS Najib lewat petang ini untuk membakar semangat para peserta pertandingan mencari bakat dan memberi sokongan kepada anak muda yang hadir.

Jadi, kepada anak muda yang tinggal di kawasan berhampiran masih sempat untuk datang dan melihat persembahan anak muda ini.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

The True Brothers

The True Brothers