Jadilah Sahabat Kulaan...

SEWA

SEWA

TRIP

TRIP
PAKEJ TRIP KE KRABBI, HATYAI TERMURAH...

Thursday 5 April 2012

Teh Tarik Session Pemimpin Mahasiswa Anak Perak Bersama KP Perak @Azwanbro... @ZambryAbdKadir @ArmanPJU @muammarghadafi @promelayu


Semalam bertempat di kedai kopi di THE CURVE, Damansara, Ketua Pemuda UMNO Negeri Perak, Khairul Azwan bertemu kepimpinan mahasiswa anak-anak negeri Perak bagi menyelami permasalahan dan berkongsi pandangan dengan golongan muda yang sedang menuntut di beberapa IPT tempatan sekitar Lembah Kelang.

Program yang 'simple' berkonsepkan santai sambil minum-minum ini disambut baik kepimpinan mahasiswa anak Perak yang merasakan tidak terlalu terikat dengan protokol apabila bertemu dengan pemimpin muda seperti Ketua Pemuda UMNO Negeri Perak.

Ini salah satu pendekatan pemimpin muda UMNO untuk mendekati dan menyelami permasalahan golongan pelajar dan mahasiswa melalui wakil pemimpin mahasiswa. Sudah pasti isu yang dibangkitkan adalah mengenai kebajikan mahasiswa anak-anak kelahiran negeri Perak.

Program ini juga dihadiri oleh Presiden NRC dan Presiden Belia 4B Malaysia, Muammar Ghadafi dan Naib Pengerusi Kelab Pidato Pemuda UMNO Malaysia, Armand Adha.


tiada protokol antara pemimpin muda 
UMNO dan mahasiswa...


apa kebende nyer mike tulis tu... teman
 idok beghaper nampok...


dalam ghamei-ghamei tu ade pule awek 
cun menyelit... ape kabor yong ooooi...




1 comment:

  1. Bersih3suku....

    saya dah linkkan blog sdr kat bloglist sahabat baru saya....

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

The True Brothers

The True Brothers