Jadilah Sahabat Kulaan...

SEWA

SEWA

TRIP

TRIP
PAKEJ TRIP KE KRABBI, HATYAI TERMURAH...

Monday 27 August 2012

Budak Nak Bunuh PM Dikesan Dalam Facebook Milik Aqyum Firdani???


Ini profil pemilik facebook yang dalam tulisannya berbunyi "hoi perempuan p*****k, kamu ingat najib razak hidup lama kah??? tak lama lagi kami akan memburunya kami akan siat-siat dagingnya buat salai makanan anjing jahanam haram jadah bangsat"...

Sungguh kurang ajar budak nie hasil tarbiah Pakatan Haram. Gua tak tipu kalu lu tak percaya boleh check kat Basic Info dia kat Political Views : PAKATAN RAKYAT - PKR/IKHWAN MUSLIMIN

Kalo ikutkan kat Work and Education dia, dia nie staff UIAM tapi itu yang tertulis kat sini. Kesahihan mamat haram jadah nie staff UIAM masih dalam siasatan gua tergantung kepada maklumat member-member gua yang kerja kat UIAM. 


Macam mana la UIAM masih dok simpan manusia macam nie sebagai staff or UIAM adalah tempat lahirnya manusia-manusia yang berotakkan setaraf LEMBU sekalipun ia adalah sebuah universiti bertaraf antarabangsa yang dibina oleh kerajaan sekarang yang digelar zalim oleh puak-puak haram jadah nie.

Gua masih menunggu maklumat terkini daripada sahabat gua yang bekerja kat UIAM sama ada mamat nie memang staff UIAM atau sekadar menggunakan fake ID.

Jika ada dikalangan pembaca mengenali mamat sial nie boleh ler berkongsi maklumat dengan gua.

Untuk mengenali dengan lebih terperinci siapa Aqyun Firdani boleh KLIK SINI KLIK SINI

4 comments:

  1. kenapalah orang malaysia ni cukup buta, nak jadi macam mana baru nak bersyukur ni..

    ReplyDelete
  2. Nak buat camna lagi, dah mak dan bapak dia tak kahwinnn!!!

    ReplyDelete
  3. Yang bodoh dah tentulah gitu.. yang dianggap cerdik pandai pun dah berbelit otaknya..

    ReplyDelete
  4. NAK BUAT MACAM MANA XDER SIAPA PUN BERANI AMBIL TINDAKAN KAT DIA

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

The True Brothers

The True Brothers