Jadilah Sahabat Kulaan...

SEWA

SEWA

TRIP

TRIP
PAKEJ TRIP KE KRABBI, HATYAI TERMURAH...

Friday 21 December 2012

DAP Bengang Dengan Pas Sebab Bocor Dokumen Sulit Pemberian Tanah????...


Betul la cerita ni ya..?? Kalau dah macam tu statement nyer.... ate.. cai-cai pakatan idak ker nak cover...??? Cover la sikit.. Cian kat abang besar pakatan Perak..

Ngah dan Ngeh menggelabah rahsia bocoq keh keh keh...

Kalau tak benar apa yang didedahkan oleh penulis PISAU DOT NET, kenapa nak menggelabah? Kenapa nak menempelak pula pada PAS? Kenapa tak terus je berdepan dengan mereka bertanyakan hal sebenar andai pendedahan itu tidak BENAR...

Kenapa ada tuduhan 'tikam belakang' walaupun sememangnya Bos Pakatan Rakyat bukan setakat suka tikam kat belakang. Depan boleh juga!

Pengerusi DAP negeri, Datuk Ngeh Koo Ham menempelak kepada pemimpin Pas yang membocorkan rahsia pemberian tanah seluas 10,526 ekar di Gua Musang Kelantan. Ngeh hairan bagaimana dokumen tersebut boleh bocor sedangkan itu adalah maklumat sulit antara mereka dan pemimpin Pas.

Sebagai rakan sekutu dalam parti pemimpin Pas sepatutnya tidak mengamalkan sifat 'tikam belakang' dan beliau enggan mengesahkan sama ada benar atau tidak beliau merupakan ahli lembaga pengarah syarikat Upayapadu Plantation Sdn. Bhd. yang dikaitkan dengan dakwaan pemberian habuan tanah bernilai lebih RM30 juta.

Koo Ham memberi alasan surat daripada Suruhanjaya Syarikat Malaysia (SSM) yang didedahkan sebuah blog kelmarin merupakan dokumen yang menjadi rahsia antara beliau sebagai peguam dengan anak guamnya.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

The True Brothers

The True Brothers