Jadilah Sahabat Kulaan...

SEWA

SEWA

TRIP

TRIP
PAKEJ TRIP KE KRABBI, HATYAI TERMURAH...

Wednesday 1 January 2014

Gempar!!! Sambutan Ambang 2014 Di Dataran Terpaksa Dihentikan Gara2 Baling Botol!!!


Panas!!! Memang panas!!! Panas hati dek kerana keBODOHan peserta perhimpunan membantah kenaikan barang telah merempuh kumpulan orang ramai dan pengunjung di Dataran Merdeka menyebabkan penganjur menghentikan pertunjukkan tepat jam 11.30 malam tadi demi menjamin keselamatan pengunjung dan orang ramai yang hadir ingin menyambut kehadiran tahun 2014.

Bermula jam 9.00 malam tadi peserta BODOH perhimpunan mula berkumpul dan mewujudkan gerombolan manusia. Peserta himpunan berjumlah sekitar 2 ribu orang sahaja mula merempuh benteng polis dan masuk ke Dataran Merdeka.

Pada mulanya suasana agak aman bila peserta BODOH perhimpunan bercampur dengan pengunjung dan orang ramai. Suasana mula menjadi panas apabila peserta BODOH perhimpunan mula bergerak ke hadapan pentas utama dengan membuat bising menjerit-jerit macam beruk kena belacan.

Pihak penganjur mula memindahkan para delegasi dan duta negara asing dari pentas VIP bila melihat suasana semakin tidak terkawal. Dalam masa yang sama kumpulan peserta BODOH perhimpunan mula bertindak liar dengan membaling botol air ke arah pentas ketika konsert sedang berlangsung. Akibat dari tindakan takda otak peserta BODOH perhimpunan ini pihak penganjur sambutan ambang 2014 terpaksa mengambil keputusan untuk memberhentikan persembahan.

Akibatnya, pengunjung dan orang ramai yang hadir bersama keluarga terpinga-pinga apabila tujuan mereka untuk menyambut tahun baru barsama keluarga terbantut dek kerana perbuatan BODOH lagi BANGANG peserta perhimpunan haram ni.

Tahniah kepada korang-korang yang BODOH lagi BANGANG ni telah berjaya menyusahkan rakyat dan pengunjung di Dataran Merdeka.

Terima kasih kerana menyusahkan rakyat!!!

Terima kasih kerana membuatkan rakyat marah!!!

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

3 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

The True Brothers

The True Brothers