Jadilah Sahabat Kulaan...

SEWA

SEWA

TRIP

TRIP
PAKEJ TRIP KE KRABBI, HATYAI TERMURAH...

Sunday 13 July 2014

@Armand_PJU Dan NGO @SAM1MSIA Menapak Keliling KL Semata-mata Bagi Gelandangan Makan??? @KhairyKJ @AzwanBro @NajibRazak


Malam tadi di lokasi sekitar ibukota, NGO Suara Anak Muda 1Malaysia (SAM1M) yang diketuai oleh Armand Adha yang juga merupakan Exco Pemuda Pergerakan UMNO Malaysia bersama beberapa NGO lain seperti Briged Kesatria Muda, Pemuda Kepong / Selangor, Riders United, Yayasan Pertanian 1Msia, Selawat Perdana, PVTM, MJMM , Biro Ta'lim Al-aly dan rakan-rakan Bloggers serta media telah mengagihkan juadah bersahur kepada golongan gelandangan yang berada di kaki lima sekitar jalan yang dilalui.

Program ini juga dimeriahkan dengan kehadiran Naib Ketua Pemuda UMNO Malaysia, Khairul Azwan atau Wanbro yang juga turut turun berjalan kaki bersama NGO dan anak muda lain sambil membawa bekalan juadah bersahur. Kira-kira 70 orang sukarelawan turut serta dalam program mulia ini yang telah berjaya memberi makan sekitar 200 golongan gelandangan yang berada di sekitar ibukota ini.

Lagi cerita pasal bagi makan gelandangan nie KLIK SINI KLIK SINI


Laluan yang diambil oleh NGO yang menyampaikan makanan dan minuman untuk golongan gelandangan sekitar Jalan Chow Kit - Jln Raja Laut - Jalan TAR - Jalan Bonus - Jalan Tun Perak - Dataran Maybank dan berakhir di laman siar Bangunan Cahaya Suria.















1 comment:

  1. Tahniah n thnx to kunan..tnpa statement beliau..smpi skrg xd org nk pdulikan the gelandangan..kn?
    Hukaloh.com.my

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

The True Brothers

The True Brothers