Jadilah Sahabat Kulaan...

SEWA

SEWA

TRIP

TRIP
PAKEJ TRIP KE KRABBI, HATYAI TERMURAH...

Sunday 6 July 2014

Kerana KEBANGANGAN Menteri Wilayah, Tak Pasal-pasal Rosmah Kena "Getah"??? @NajibRazak


Inilah akibatnya bila menteri kerajaan bangang akal pendek dalam membuat keputusan dan mengeluarkan kenyataan. Terbaru heboh pasal "fatwa" baru Menteri Wilayah, Tengku Adnan a.k.a Ku Nan ni yang mahu mendenda saman kepada pemberi sedekah ni [BOLEH BACA SELANJUTNYA DI SINI] yang terdiri daripada golongan miskin dan gelandangan di sekitar bandaraya Kuala Lumpur. 

Bukan isu fatwa bangang ni yang nak dikongsikan kali ini tapi kesannya secara langsung dan tidak langsung kepada Perdana Menteri termasuk isteri beliau Datin Seri Rosmah. Jika sebelum ini dah sunyi cerita pasal Rosmah dimanipulasi dan dispin pihak pembangkang terutama di portal mereka. Disebabkan isu saman pemberi sedekah dan larangan memneri makan kepada golongan miskin dan gelandangan ini, tak pasal-pasal nama Rosmah terpalit sama bila portal pembangkang MalaysiaKini mengheret sama kebangangan Menteri Wilayah ini dengan isu isteri Perdana Menteri yang menjadi penaung kepada sebuah NGO yang turut sama memberi makan kepada golongan gelandangan ini iaitu Kenchara Soup Kitchen yang baru-baru ini mengeluarkan kenyataan bahawa NGO ini akan menghentikan program memberi makanan kepada golongan miskin dan gelandangan di sekitar Kuala Lumpur [SILA KLIK SINI UNTUK CERITA SELANJUTNYA]

Sepatutnya Perdana Menteri Najib Razak boleh mula melihat perkara ini secara serius dan mendalam akan kreadibiliti Ku Nan ni yang semakin hari semakin teruk dan mengarut yang akhirnya bakal mengheret sama menjejaskan Perdana Menteri dan kerajaan secara tidak langsung serta mula membuat penilaian semula akan peranan Ku Nan dalam kerajaan.








1 comment:

  1. Sejak bila pula blogger pro-BN jadikan Malaysiakini sbg sumber rujukan? HAHA!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

The True Brothers

The True Brothers