Jadilah Sahabat Kulaan...

SEWA

SEWA

TRIP

TRIP
PAKEJ TRIP KE KRABBI, HATYAI TERMURAH...

Monday 19 January 2015

Lensa Niring : Kelab Sahabat Media Selangor (SMS) Sumbang Katil, Tilam Dan Almari Kepada Mangsa Banjir Kuala Krau Pahang!!!!



Semalam NGO Kelab Media Selangor telah turut sama ke misi bantuan mangsa banjir kali kedua apabila turut menyertai misi ini bersama-sama dengan sukarelawan menghantar barangan keperluan untuk Sekolah Agama Darul Naim Kuala Krau yang terdiri daripada katil, tilam, almari, dapur masak dan Al Quran yang juga disumbangkan oleh Kolej Pendita Zaa'ba, Universiti Kebangsaan Malaysia (UKM) Bangi. Misi bantuan mangsa banjir ini juga dimeriahkan dengan kehadiran Pengerusi Badan Perhubungan UMNO Selangor, Datuk Seri Noh Omar yang juga ditemani oleh Ketua Penerangan UMNO Selangor, Dato' Zein Isma yang sudi membuat pelepasan konvoi.

Sumbangan ini diterima oleh Ahli Parlimen Kuala Karau yang juga Timbalan Speaker Dewan Rakyat, YB Datuk Ismail bagi pihak Sekolah Agama Darul Naim Kuala Krau yang diserahkan oleh Ketua Rombongan atau "chief de mission" sdr Nizam.

Menurut Ketua Rombongan Misi atau '''chief de mission" sdr Nizam menjelaskan bahawa semua sumbangan ini adalah hasil usaha ahli kelab yang bersama-sama mencari sumbangan dan tajaan daripada orang ramai dan badan korporat termasuk dengan institusi pengajian tinggi. Sumbangan yang diterima akan terus disalurkan kepada mangsa banjir yang memerlukan. Jika orang ramai mahu menghulurkan sumbangan bolehlah membuat sedemikian dengan menghubungi di page "Sahabat Anak Selangor" atau KLIK SINI.

Menurut beliau lagi "Sahabat Anak Selangor" juga akan menghantar konvoi sukarelawan bermotor yang terdiri daripada anak muda ke lokasi banjir sekitar Pasir Salak dan Batu Gajah pada hujung minggu ini. Konvoi ini akan berkonvoi ke Perak seterusnya membuat kerja-kerja kesukarelawanan bagi membantu mangsa banjir dan penduduk setempat membersihkan sekolah, masjid, surau, dewan orang ramai termasuk kediaman penduduk.

Di bawah ini dikongsikan corat-coret lensa sekitar pelepasan konvoi dan majlis penyerahan bantuan mangsa banjir...














No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

The True Brothers

The True Brothers